Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mp3 filene blir fucka selvom jeg ikke redigerer. Eller kan det være WMP? Når man spoler på slutten av en sang fortsetter den bare og sangen spilles uendlig..

De blir bare kuttet om du redigerer meta-data med WMP12. Virker som problemet ligger i lyd-driveren din.

Noen ganger får jeg Limited access på trådløst og må restarte (har skjedd ca 4 ganger i løpet av uka)

Igjen tror jeg det er problemer med en driver. Men hvordan er det med signal og slik?

Lenke til kommentar
Ifølge Microsoft partner så blir beta lagt ut 12 pm Pacific Standard Time. Det blir rundt klokka 9 i kveld for oss

Skal ikke være enkelt å være lovlydig. Satt klar klokka 9 i dag tidlig jeg og venta på at noe skulle skje :wee:. Var tydeligvis flere som hadde missforstått for siden var sirup (følte det som billettservice ved bestilling av AC/DC-billetter).

 

Satser på at det fortsatt går an å laste ned i morgen, ellers får vi kanskje se oss om etter andre måter å teste.

Lenke til kommentar
Mp3 filene blir fucka selvom jeg ikke redigerer. Eller kan det være WMP? Når man spoler på slutten av en sang fortsetter den bare og sangen spilles uendlig..

De blir bare kuttet om du redigerer meta-data med WMP12. Virker som problemet ligger i lyd-driveren din.

Noen ganger får jeg Limited access på trådløst og må restarte (har skjedd ca 4 ganger i løpet av uka)

Igjen tror jeg det er problemer med en driver. Men hvordan er det med signal og slik?

 

Det er bare ca 1 sekund eller mindre av starten av visse sanger som er kuttet :p menmen.

Signal og alt det funker kjempe fint. Har ikke hatt problemet på 3 dager eller no.

Lenke til kommentar

Er det denne som dere laster ned? Microsoft Windows 7 Beta 1 Build 7000 x64 ?

 

 

Mp3 filene blir fucka selvom jeg ikke redigerer. Eller kan det være WMP? Når man spoler på slutten av en sang fortsetter den bare og sangen spilles uendlig..

De blir bare kuttet om du redigerer meta-data med WMP12. Virker som problemet ligger i lyd-driveren din.

Noen ganger får jeg Limited access på trådløst og må restarte (har skjedd ca 4 ganger i løpet av uka)

Igjen tror jeg det er problemer med en driver. Men hvordan er det med signal og slik?

 

Det er bare ca 1 sekund eller mindre av starten av visse sanger som er kuttet :p menmen.

Signal og alt det funker kjempe fint. Har ikke hatt problemet på 3 dager eller no.

 

File Name: en_windows_7_beta_dvd_x64_x15-29074.iso

 

Available to Levels: MSDN OS (VL); VS Pro with MSDN Pro (VL); MSDN Empower; MSDN OS (Retail); Developer AA; VS Pro with MSDN Pro (Retail); MSDN Enterprise; MSDN Universal (Retail); VSTS Suite (VL); VSTS Architecture Edition (VL); VSTS Development Edition (VL); VSTS Test (VL); VS Pro with MSDN Premium (VL); MSDN Universal (VL); VSTS Database Edition (VL); VS Pro with MSDN Premium (Retail); VSTS Test (Retail); VSTS Development Edition (Retail); VSTS Architecture Edition (Retail); VSTS Suite (Retail); VSTS Database Edition (Retail); BizSpark Startup Administrator; BizSpark Startup Member;

 

don't forget to backup your mp3 files

 

To protect your MP3 files

1. Before you install this Beta release, back up all MP3 files that might be accessed by the computer, including those on removable media or network shares.

2. Install the Beta release of Windows 7; download and install the Update to Windows 7 Beta (KB961367) located on this page.

Lenke til kommentar
Ifølge Microsoft partner så blir beta lagt ut 12 pm Pacific Standard Time. Det blir rundt klokka 9 i kveld for oss

Skal ikke være enkelt å være lovlydig. Satt klar klokka 9 i dag tidlig jeg og venta på at noe skulle skje :wee: . Var tydeligvis flere som hadde missforstått for siden var sirup (følte det som billettservice ved bestilling av AC/DC-billetter).

 

Satser på at det fortsatt går an å laste ned i morgen, ellers får vi kanskje se oss om etter andre måter å teste.

 

Satt oppe i hele natt jeg også, så fant jeg ut når klokken passerte 06:00 at det ikke vil skje noe før nærmere 18:00 :wallbash:

Lenke til kommentar
Ifølge Microsoft partner så blir beta lagt ut 12 pm Pacific Standard Time. Det blir rundt klokka 9 i kveld for oss

Skal ikke være enkelt å være lovlydig. Satt klar klokka 9 i dag tidlig jeg og venta på at noe skulle skje :wee: . Var tydeligvis flere som hadde missforstått for siden var sirup (følte det som billettservice ved bestilling av AC/DC-billetter).

 

Satser på at det fortsatt går an å laste ned i morgen, ellers får vi kanskje se oss om etter andre måter å teste.

 

Satt oppe i hele natt jeg også, så fant jeg ut når klokken passerte 06:00 at det ikke vil skje noe før nærmere 18:00 :wallbash:

Leste 9 i kveld eller noe tidligere her. Forvirra ...

Lenke til kommentar
Mp3 filene blir fucka selvom jeg ikke redigerer. Eller kan det være WMP? Når man spoler på slutten av en sang fortsetter den bare og sangen spilles uendlig..

 

Noen ganger får jeg Limited access på trådløst og må restarte (har skjedd ca 4 ganger i løpet av uka)

 

Dette problemet er irriterende. WMP12 laster ned Media-Info og ødelegger MP3-Filene!

DinSide Data

Lenke til kommentar
Mp3 filene blir fucka selvom jeg ikke redigerer. Eller kan det være WMP? Når man spoler på slutten av en sang fortsetter den bare og sangen spilles uendlig..

 

Noen ganger får jeg Limited access på trådløst og må restarte (har skjedd ca 4 ganger i løpet av uka)

 

Dette problemet er irriterende. WMP12 laster ned Media-Info og ødelegger MP3-Filene!

DinSide Data

En hotfix blir tilgjengelig ved den offentlige betaen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...