Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil "alle" absolutt laste ned den offisielle betaen?

 

Er det ikke like enkelt å laste ned via torrent også bruke -rearm?

 

Ikke kom å si at dere vil ha en "lovlig" versjon. I mine øyne er torrent versjon like lovlig siden MS faktisk deler ut 2,5mill kopier av betaen gratis.

I tillegg brukers ikke crack, bare rearm kommandoen som er 100% lovlig

Lenke til kommentar
For n-te gang, build 7000 er betaen.

 

Dere får ikke raskere tilgang om dere driver å kveler serveren flere timer før den blir tilgjengelig.

 

Før den er tilgjengelig? Er den ikke tilgjengelig nå da?

 

Jo det er en del folk som kom igjenom før kl 17. Har prøvd desperat siden kl 17.15 ca men nå tror jeg det er på tide og gi opp. Serveren er mye værre nå enn den var for 2 timer siden.

Lenke til kommentar
nå går de grønne prikkene i ring, og det har de gjort i 15 min nå... har ikke lyst til å refreshe, men tror det har hengt seg. ingenting som tyder på at nettleseren jobber...

 

prøv å føre musen over den siden ( download siden ) og ser om det kommer en hvite bjelk,

hvis den kommer klikk på den med høyre knapp dan kommer de neden for en liste med nedlastinger.

klikk på windows 7, da får du kanskje normale nedlasting siden igjen med video bilde og de hele.

 

jeg fant dette ut tilfeldig og dette funke, nå har jeg 2 pc'er stående med rette side.

 

lykke til

Endret av p@ge
Lenke til kommentar
Hvorfor klager du på oss som ønsker key? Om du mener tpb og rearm duger, fint for deg, men det er ikke ønskelig for alle.

 

Klagde jeg?

 

Jeg bare spurte hvorfor dere er så gira på å få tak i key?

Det virker som mange her bruker MYE mer tid på å vente på keyen enn man vil bruke på å skrive inn -rearm kommandoen en gang hver fjerde uke.

Lenke til kommentar
Jeg leste på en side at serverne er tatt ned. Er visst ingenting som funker å laste ned fra ms nå. Uansett så er det kl. 21.00 norsk tid at linken blir tigjengelig fra den vanlige sida.

 

 

:tease: hvilke side leste du det, her fungerer den windows side ( kan laste ned hva jeg vil, utenom w7 )

men men........

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...