Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er hotfixen for MP3-feilen i WMP12

32-bit

64 bit

Install this update to resolve live and recorded TV issues in Windows Media Center, recorded TV playback issues in Windows Media Player, and MP3 file corruption issues in Windows. After you install this item, you may have to restart your computer. This update is provided to you and licensed under the Windows 7 Pre-Release License Terms.
Endret av TCi
Lenke til kommentar

Betaen er ute for nedlasting på MS Technet siden til Kina. Er bare å oversette siden med babelfish eller google translate så finner man frem men foreløpig får jeg bare

 

"Error

 

The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day."

 

Så får bare håpe man kommer igjennom etter hvert :) Laster ned på engelsk da jeg tviler meget sterkt på at betaen vil bli lagt ut med norsk språk?

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Backup kjøres til en WHS server, + har en 1000GB disk med litt random backup på...heh

 

ASL. Kødda..

 

Burde kjøpe meg en ekstern HD :p Har Microsoft mer av de fine bakgrunnsbildene? Det er herlig å skjule taskbar mens man har drit fine naturlige bakgrunnsbilder som bytter hvert 10 minutt :love:

WHS er en av de beste investeringene her i huset :D

 

Digger også bakgrunnsbildene :D Man kan vel velge egne bilder også ;)

Lenke til kommentar

Nizzen, Prometherion: Man har aldri nok MP3! ;) Men jeg syns nok samlingen min er ganske brukbar, med rundt 113 000 låter fra litt over 8000 album på nærmere 700 gig. Så jeg har to terrabytedisker til backupen. Den ene en Western Digital MyBook som jeg tar inn i hovedhuset når jeg har endret noe i biblioteket. Jeg har en solid CD-samling etter å ha kjøpt CD-er i mer enn 20 år. Den første jeg kjøpte var vel en Meat Loaf. Resten er DRM-fritt som er kjøpt på Amazon (via en kompis i USA).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...