Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Det er også fullt mulig å få en 100% Genuine versjon av Windows 7 nå, men det er vel ikke lov å si hvordan - så det må dere nesten bare søke på nettet. Jeg kjører i hvert fall Windows 7 som det eneste operativsystemet på min PC nå, og det fungerer perfekt til tross for en gammel maskin!

 

Windows-7-1.jpg

 

 

Det er uansett kun en beta utgave, kan egentlig ikke fatte hva poenget er med å bruke ett beta OS som hoved system.

 

 

kansje ikkje du, men mongen andre...

det fungerer knirkefritt på nesten alle punkter, å finn meg ein test kor vista eller xp, blir karaktisert som ett bedre OS enn 7 (du må nok laga an sjøl tenke eg:-)

Derfor velge ein del folk å kjøra det som ett hoved OS...

 

 

Edit: skriveleif

Endret av Azaziel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir 1x 32bit for min stasjonære (av kompatibilitet årsaker) og 1x 64bit på min bærbare! :D

Jeg har aldri kjørt 64bit-system nå, men har en nyere maskin, så det skal ikke være noe problem. Jeg kan vel ha 32bit Vista på én partisjon og 64bit Win7 på en annen? Eller er x86/x64 BIOS-avhengig på noe vis, slik at jeg enten må kjøre det samme på begge?

Lenke til kommentar
Blir 1x 32bit for min stasjonære (av kompatibilitet årsaker) og 1x 64bit på min bærbare! :D

Jeg har aldri kjørt 64bit-system nå, men har en nyere maskin, så det skal ikke være noe problem. Jeg kan vel ha 32bit Vista på én partisjon og 64bit Win7 på en annen? Eller er x86/x64 BIOS-avhengig på noe vis, slik at jeg enten må kjøre det samme på begge?

Det går helt fint.

Lenke til kommentar
Er vell ens eget valg, og på eget ansvar. Skal man finne bugs og finne ut om det er noen ting som ikke er bra så må man jo bruke det en del. Men man gjør jo det på eget ansvar selfølgelig.

 

 

Joda, skjønner jo det, men hva skjer den dagen det går ned? har full forståelse at folk vil teste å sånn, men selv foretrekker jeg å ha det innstallert på en egen pc dedikert til dette, kommer nok til å kjøpe noen lisenser til Win7 når det kommer, er ikke noe særlig fan av sånn cracke løsninger.

Lenke til kommentar

Hei har lest veldig mye tester om windows 7 osv at det skal allerede nå være bedre en windows vista. Er dette tilfelle og er det i det hele tatt smart å bruke dette som sitt nye Opperativ system allerede nå ?

Og hvor mye RAM kommer til å støtte kjørere nemelig windows server 2008 32 bit får å få utnyttte de 8 gig med ramm som jeg har.

Endret av zitrix2
Lenke til kommentar
Vurderer å droppe XP i det store og det hele og kun ha W7 på maskina...

Vurderer det samme jeg også. Bruker bare laptopen til surfing og msn for tiden,så det ser jeg som uproblematisk.

For de som bruker maskinen til jobb,skole,spill...osv,så ville jeg kanskje ventet.

Vi vet vel heller ikke så mye om hvor sikker W7 er,så litt forsiktig bør man vel være.

Tenker da mest på sensitiv informasjon. Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...