Gå til innhold

Jeg har veldig dårlig samvittighet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud, "jeg er 13 ikke skrem meg" hva er det for noe a? er du gammal nok til å være på ett forum så får du ta kritikken - når du ikke leser de forgående innlegg og svarer på de..

 

Hvor mye du kan spise per dag for å ikke gå opp i vekt kommer ann på hvor mye du veier, høyde, alder og aktivitetsnivå - Men sånn generelt med mindre du er 1.20 meter og 20 kg så er det ikke for mye, selv om du ikke har definert mengden av havregrynen

Lenke til kommentar
Hvor mye du kan spise per dag for å ikke gå opp i vekt kommer ann på hvor mye du veier, høyde, alder og aktivitetsnivå - Men sånn generelt med mindre du er 1.20 meter og 20 kg så er det ikke for mye, selv om du ikke har definert mengden av havregrynen

 

Haha!

 

Til trådstarter: Hadde du spist det du gjorde ti ganger på en dag kunne jeg heller vært enig i topicen.

Lenke til kommentar
Det du spiser er ikke særlig fetende, så du kan trygt spise det, men dropp pizzaen.

 

Pluss to store glass med vann.

 

Der gikk du over streken, du må ikke finne på å drikke to store glass med vann, alt for mange kalorier.

 

en ting jeg tror ikke vann har kalorier og btw. jeg trur jeg spiser mye mer enn du gjør :roll: , men det er sunt med grønnsaker så jeg utfordrer deg til og spise mer grønnsaker og mindre kjøtt, men det er ikke så godt med grønnsaker hele tiden vil jeg si. for og få et sunt og variert kosthold vil jeg si spis 1/4 del kjøtt og 3/4 grønnsaker. pluss at du kansje har litt mat som er litt fettende, men ikke mye :thumbup:

håper dette hjelper deg

Lenke til kommentar
Lol, okei.

 

Av aktivitet i dag har jeg jogga i 40 minutter, gått en tur på 50 minutter og måket snø. :)

 

 

men du svarer fortsatt ikke på hva du veier, høyde eller alder så da er tråden dødfødt..

 

Det du spiser er ikke særlig fetende, så du kan trygt spise det, men dropp pizzaen.

 

Pluss to store glass med vann.

 

Der gikk du over streken, du må ikke finne på å drikke to store glass med vann, alt for mange kalorier.

 

en ting jeg tror ikke vann har kalorier og btw. jeg trur jeg spiser mye mer enn du gjør :roll: , men det er sunt med grønnsaker så jeg utfordrer deg til og spise mer grønnsaker og mindre kjøtt, men det er ikke så godt med grønnsaker hele tiden vil jeg si. for og få et sunt og variert kosthold vil jeg si spis 1/4 del kjøtt og 3/4 grønnsaker. pluss at du kansje har litt mat som er litt fettende, men ikke mye :thumbup:

håper dette hjelper deg

 

 

tullprat, proteiner skal du få i deg, og hvis du spiser 3/4 grønnsaker blir det lite proteiner på deg. verken spesielt sunt eller variert.

Lenke til kommentar
Jeg har sagt at jeg er tretten, så jeg har svart på alder.

 

Hvis jeg sier høyde og vekt, kommer dere til å klikke helt,

men hvis dere kan love å ikke gjøre det?

 

men herregud a, det sier ingenting, vekt, høyde, alder og aktivitetsnivå, det må med har jeg sagt for ørtende gang - greit du er ung, men du burde skjønne hva jeg skriver alikevel..

Lenke til kommentar
Se posten min nå, fjernet noe som ville forvirre deg litt >.<

 

Bare drikk så mye vann du vil, bedre enn alt annet du måtte drikke.

 

Jeg er enig i at du burde drikke vann, istedenfor anndre drikker, men juice er også et godt alternativ selv om det er litt mer kalorier. jeg utfordrer deg til og drikke 8 glass vann til dagen

Lenke til kommentar
Lol, okei.

 

Av aktivitet i dag har jeg jogga i 40 minutter, gått en tur på 50 minutter og måket snø. :)

 

 

men du svarer fortsatt ikke på hva du veier, høyde eller alder så da er tråden dødfødt..

 

Det du spiser er ikke særlig fetende, så du kan trygt spise det, men dropp pizzaen.

 

Pluss to store glass med vann.

 

Der gikk du over streken, du må ikke finne på å drikke to store glass med vann, alt for mange kalorier.

 

en ting jeg tror ikke vann har kalorier og btw. jeg trur jeg spiser mye mer enn du gjør :roll: , men det er sunt med grønnsaker så jeg utfordrer deg til og spise mer grønnsaker og mindre kjøtt, men det er ikke så godt med grønnsaker hele tiden vil jeg si. for og få et sunt og variert kosthold vil jeg si spis 1/4 del kjøtt og 3/4 grønnsaker. pluss at du kansje har litt mat som er litt fettende, men ikke mye :thumbup:

håper dette hjelper deg

 

 

tullprat, proteiner skal du få i deg, og hvis du spiser 3/4 grønnsaker blir det lite proteiner på deg. verken spesielt sunt eller variert.

 

hva har du melk og egg for da? det er fullt av Protein.

Lenke til kommentar
Lol, okei.

 

Av aktivitet i dag har jeg jogga i 40 minutter, gått en tur på 50 minutter og måket snø. :)

 

 

men du svarer fortsatt ikke på hva du veier, høyde eller alder så da er tråden dødfødt..

 

Det du spiser er ikke særlig fetende, så du kan trygt spise det, men dropp pizzaen.

 

Pluss to store glass med vann.

 

Der gikk du over streken, du må ikke finne på å drikke to store glass med vann, alt for mange kalorier.

 

en ting jeg tror ikke vann har kalorier og btw. jeg trur jeg spiser mye mer enn du gjør :roll: , men det er sunt med grønnsaker så jeg utfordrer deg til og spise mer grønnsaker og mindre kjøtt, men det er ikke så godt med grønnsaker hele tiden vil jeg si. for og få et sunt og variert kosthold vil jeg si spis 1/4 del kjøtt og 3/4 grønnsaker. pluss at du kansje har litt mat som er litt fettende, men ikke mye :thumbup:

håper dette hjelper deg

 

 

tullprat, proteiner skal du få i deg, og hvis du spiser 3/4 grønnsaker blir det lite proteiner på deg. verken spesielt sunt eller variert.

 

hva har du melk og egg for da? det er fullt av Protein.

 

 

og hvor mye egg skal du spise a?

Lenke til kommentar
Det du skisserer i førsteposten holder vel knapt nok til å holde kroppen ved like selv om man sitter helt rolig hele dagen.

 

Vi alle spiser forskjellig, for deg er det kanskje lite mat, men for min del så er det mer enn nok.

 

En høyde/vekt hos trådstarter hadde vært greit.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Det du skisserer i førsteposten holder vel knapt nok til å holde kroppen ved like selv om man sitter helt rolig hele dagen.

 

Vi alle spiser forskjellig, for deg er det kanskje lite mat, men for min del så er det mer enn nok.

 

En høyde/vekt hos trådstarter hadde vært greit.

Okei, jeg skal gi dere min høyde og vekt.

 

Jeg veier 40kg, og er 1.63/164 høy.

Lenke til kommentar
Jeg veier 40kg, og er 1.63/164 høy.

 

Må jo huske på at han er nokså lav, og at han er 13 år, så det er ikke ekstremt lite.

 

Du burde derimot ikke spise mindre enn du gjør nå, kommer garantert til å bli anoretiker hvis du fortsetter slik, særlig siden du allerede er så besatt av hva du spiser.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...