Gå til innhold

Jeg har veldig dårlig samvittighet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varierer litt med meg da, en dag kan jeg feks gå gjennom halve dagen på en banan uten å føle sult i det hele tatt. Mens andre dager, vel da er det full rulle :) I går hadde jeg en kvelds på nesten et helt brød, 5 egg, en full boks med bønner i tomatsaus, 5 tomater og endel bacon.

 

Tror egentlig jeg er ganske fleksibel begge veier. Skal mye til før jeg blir mett, mens jeg andre ganger simpelt nok ikke blir sulten.

Lenke til kommentar
Varierer litt med meg da, en dag kan jeg feks gå gjennom halve dagen på en banan uten å føle sult i det hele tatt. Mens andre dager, vel da er det full rulle :) I går hadde jeg en kvelds på nesten et helt brød, 5 egg, en full boks med bønner i tomatsaus, 5 tomater og endel bacon.

 

Tror egentlig jeg er ganske fleksibel begge veier. Skal mye til før jeg blir mett, mens jeg andre ganger simpelt nok ikke blir sulten.

 

seriøst? på to skiver majones og kaviar og ett glass melk klarer jeg meg i en 4 - 5 timer! og nokså det!

men når jeg spiser middag derimot, kan jeg spise meg mett, og bli sulten igjen ca. 10 - 15 minutter etterpå! det er sykt synes jeg...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...