Gå til innhold

Mirror's Edge-demo i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en forferdelig bra demo :D Spillet levde opp til alle forventninger, var helt herlig å spille. Aldri noensinne spilt et så "realistisk" spill før. Det jeg var mest redd for var kontrollerne, men det funket jo kjempe bra, ikke for lett eller for vanskelig :D Dette skal helt klart skaffes, men først skal demoen spilles igjennom et par ganger til først :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Føler meg ganske skuffa.

Grafikken var ikke like skarp som på ingame traileren jeg lastet ned fra PS Store. Synes også at det kunne vært mere fritt (Free roaming). Virket veldig som det ikke var store valgmuligheter og mere å løp fra A til b. Synes også storyen virka crappy og at det ble alt for enkelt.

Lenke til kommentar
For en forferdelig bra demo :D Spillet levde opp til alle forventninger, var helt herlig å spille. Aldri noensinne spilt et så "realistisk" spill før. Det jeg var mest redd for var kontrollerne, men det funket jo kjempe bra, ikke for lett eller for vanskelig :D Dette skal helt klart skaffes, men først skal demoen spilles igjennom et par ganger til først :p

 

Hva er så realistisk? Får dessverre ikke testet spillet pga jeg ikke har konsoll.

Lenke til kommentar
For en forferdelig bra demo :D Spillet levde opp til alle forventninger, var helt herlig å spille. Aldri noensinne spilt et så "realistisk" spill før. Det jeg var mest redd for var kontrollerne, men det funket jo kjempe bra, ikke for lett eller for vanskelig :D Dette skal helt klart skaffes, men først skal demoen spilles igjennom et par ganger til først :p

 

Hva er så realistisk? Får dessverre ikke testet spillet pga jeg ikke har konsoll.

 

Altså måten alt var på. Måten man løp på, hoppet på, hvordan hendene tok seg i mot på veggen når man løper på den, hvordan hendene og beina reagerer når man hopper, animasjonene når man sloss og ellers resten av alle de bra animasjonene. I tillegg tålte hun ikke for mye, og man må time alle hopp og sånt riktig. Alt føltes ikke "stivt" som det gjør i hvilket som helst FPS liksom, mye mer "flytende". Og dette sammen med den sinnsyke graffikken ble utrolig bra

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

allerede bestilt det spillet, sammen med Tomb Raider Underworld og Little Big Planet. I tillegg kom FarCry2 til PC og muligens Red Alert3. Fallout3 ligger også på vurderingslisten, men spørs om det blir tid.

Merkelig at alle slipper store spill akkurat denne høsten. Crysis Warhead ble sluppet for ikke så lenge siden, og en av verdens mest etterlengtede ekspansjonspakker ved navn WoW Wrath of the Leech King kommer vel snart det også..

 

Mystisk egentlig. Hørte nettopp at i filmverden går det motsatt. Warner utsatte Harry Potter6-filmen med et halvt år, siden Batman Dark Knight hadde gått så utrolig mye bedre enn budsjettert at de tar en sikker vinner som Harry Potter og sikrer neste års budsjett. Og der times filmer slik at de ikke kolliderer med andre storfilmer.

 

Nesten så jeg håper på litt dårlig vær fremover, slik at jeg kan sitte i sofaen med god samvittighet og kose meg med alt det nye som slippes nå. Regner med å ha en lettere oppgitt samboer fremover nå...

Lenke til kommentar
Altså måten alt var på. Måten man løp på, hoppet på, hvordan hendene tok seg i mot på veggen når man løper på den, hvordan hendene og beina reagerer når man hopper, animasjonene når man sloss og ellers resten av alle de bra animasjonene. I tillegg tålte hun ikke for mye, og man må time alle hopp og sånt riktig. Alt føltes ikke "stivt" som det gjør i hvilket som helst FPS liksom, mye mer "flytende". Og dette sammen med den sinnsyke graffikken ble utrolig bra

 

God post. :) Veldig på kornet. Fullstendig enig i alt du skriver her. Var akkurat samme inntrykk jeg selv fikk.

Alt virker så utrolig godt balansert. Håper spillet setter en standard innen First Person-sjangeren :)

Lenke til kommentar

Rakk å prøve det i dag før jeg dro på jobb :thumbs: . Helt sinnsykt bra, dette er ett "must buy" :D Skal spille mer når jeg kommer hjem i natt :cool:

 

Edit:

"Mente at jeg synest enkelte av teknikkene var litt vanskelig, men det kan jo jeg som har vanskelig for og huske kombinasjonene. (trykket febrilsk på alle skulderknappene når jeg så en fiende, som endte opp med at jeg ble drept på 10 meters avstand :p "

Helt enig, "Lett å lære, vanskelig å mestre" er det ikke det de sier ;)

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Vet ikke hva jeg skal si om Mirror's Edge. Det er bra, men håper ikke det blir FOR vanskelig.

 

For vanskelig? Hvorfor skulle det blitt det? :)

 

Demoen var i hvertfall ikke spesielt vanskelig.

Ja, ordla meg litt feil hehe. Mente at jeg synest enkelte av teknikkene var litt vanskelig, men det kan jo jeg som har vanskelig for og huske kombinasjonene. (trykket febrilsk på alle skulderknappene når jeg så en fiende, som endte opp med at jeg ble drept på 10 meters avstand :p )

 

Men det jeg likte mindre er at de har kombinert sporten med å springe ifra folk og sånt, mens f.eks Free Running lar deg springe fritt (noe jeg er mer gira på).

 

Har forresten bestilt Free Running.

 

 

Men kan hende det blir et kjøp, usikker igrunn. Får vente til nermere release, kanskje etter release før jeg sier noe sikkert.

Lenke til kommentar
Føler meg ganske skuffa.

Grafikken var ikke like skarp som på ingame traileren jeg lastet ned fra PS Store. Synes også at det kunne vært mere fritt (Free roaming). Virket veldig som det ikke var store valgmuligheter og mere å løp fra A til b. Synes også storyen virka crappy og at det ble alt for enkelt.

 

Det er jo 720p, forventa du noe mer? Og at spillet ikke har kjempestor frihet er jo egentlig bra, for det er et actionspill. Exploring på et stort areale hadde senka action-nivået i stor grad.

 

Demoen innfridde alt om ikke mer enn forventningene som filmene og bildene har gitt oss, så jeg synes det blir tullete å klage over småting. Spillet virker ekstremt kult og jeg håper at vi får se lignende gameplay i andre first person spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...