Gå til innhold

Mirror's Edge-demo i dag (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært litt rart og gitt ut en PC demo når det er over to måneder til spillet lanseres. Maks en måned før spillet lanseres spør du meg.

 

pc versjonen kommer om 2 mnd og det kommer ikke noen demo der enna. 360/ps3 versjonen kommer 8 november ;)

so?

 

Ingen grunn til at pc-spillet av det der ikke skal komme tidliger, nokk en gang bli vi kjørt over, og læl om de har utsatt der får vi en dårlig port, ikke rart folk piratkopierer.

Brb, le av årets teiteste uttalelse.

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til å høre hva folk synes om dette (Er "desverre" ikke konsolltypen, så må nok vente), det er jo et spill som er blitt så utrolig hypa, og har lover ganske mye. Selve spillet høres utrolig kult ut. Håper det leverer.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hadde vært litt rart og gitt ut en PC demo når det er over to måneder til spillet lanseres. Maks en måned før spillet lanseres spør du meg.

 

pc versjonen kommer om 2 mnd og det kommer ikke noen demo der enna. 360/ps3 versjonen kommer 8 november ;)

so?

 

Ingen grunn til at pc-spillet av det der ikke skal komme tidliger, nokk en gang bli vi kjørt over, og læl om de har utsatt der får vi en dårlig port, ikke rart folk piratkopierer.

 

millionaire_idiot_fail.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
L�p og slo p� xboxen for � laste det ned, hadde bare sett overskriften p� Gamer.no. Var en stor skuffelse n�r jeg ikke fant det.. S� gikk jeg tilbake til PCen � leste artikkelen.. :)

 

Men l�pe-spill? Det er vel heller ett parkour-spill.. :p (I f�lge Wikipedia)

Du springer jo ifra politi da. Free Running er vel mer parkour ^^

 

 

*edit* parkour begge deler :p

 

Vet ikke hva jeg skal si om Mirror's Edge. Det er bra, men håper ikke det blir FOR vanskelig.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...