Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Å fytti helvete for en prestasjon av Milito i dag. Der var kampen over, da. Ikke helvete om Bayern tar det her.

Husker noen sa det samme i 2005 om noen rødkledde.

Rødkledde hadde lengre tid på seg, Milan sloknet helt og om jeg tør å nevne en ting til så blir det Gerrard vs Gatusso.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inter er det beste laget av de to tror jeg. Milito har vært knall i finalen. Argentina ser farlige ut framover med Messi, Milito, Higuain, Tevez og Aguero.

 

Synd de har Maradonna som sjef som ødelegger alt, skal heller ikke se bort ifra at Martin Palermo kommer til å spille hver kamp.

Lenke til kommentar

Hva i all verden Maradona skal med Palermo.

Targetman, enkelt og greit. Han er genial sådan. Dessuten har han en smittende vilje og energi. Støtter forsåvidt Maradona i denne saken, selv om det ja, begynner å bli endel spisser på laget :)

 

Smått ironisk; Det kommer sikkert til å bli mer prat om Blackpools opprykk enn Champions League finalen i dag :)

Haha, jeg hadde visst rett...

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i all verden Maradona skal med Palermo.

Targetman, enkelt og greit. Han er genial sådan. Dessuten har han en smittende vilje og energi. Støtter forsåvidt Maradona i denne saken, selv om det ja, begynner å bli endel spisser på laget :)

Støtter du virkelig Maradonna? Palermo er 36 år gammel og har spilt i Argentina siden han var 30. Milito viste da også at han er en ypperlig targetman.

Lenke til kommentar
As of May 9 2010, Mourinho is on a run of 136 home league matches unbeaten: 38 (W36–D2) with Porto, 60 (W46–D14) with Chelsea and 38 (W29–D9) with Internazionale.

 

His last and only home league defeat came when Porto were defeated 3–2 by Beira-Mar on 23 February 2002.

 

Helt sykt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...