Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Vel, jeg ser at både Benitez, Hodgson, Baggio(!!), Mihajlović, Capello og Hiddink blir koplet til jobben. Har tilogmed lest at Leonardo skal være aktuell. Jeg frykter at det blir en av de fire første, desverre - selv om jeg helt klart ville foretrukket Capello eller Hiddink. (tiltross for klubbene disse to mennene tidligere har administrert)

Mihajlović er godt likt i spillergruppen og har et nært forhold til Moratti, i tillegg nermest tigger og ber han etter jobben. Når det gjelder Hodgson tviler jeg egentlig litt på at han i det hele tatt har lyst til å returnere, men du vet jo aldri. Capello eller Hiddink hadde vært en stor seier, Mihajlović eller Hodgson hadde vært en gedigen skuffelse. Og da mener jeg gedigen.

 

Jeg greier egentlig ikke si et eneste negativt ord om Mourinho, han vil alltid bli husket som en legende hos enhver interista. At han valgte å ikke bli med på feiringen synes jeg er litt trist, men jeg kan egentlig ikke klandre han. Om han derimot drar med seg våre beste spillere til Real blir jeg mektig irritert, da er han faen meg ikke mye bedre enn gamle Ronaldo. Jeg tror dog at han har et såpass nært forhold til klubben og presidenten at han lar være. Det er iallefall det jeg håper.

 

At Zanetti ikke legger opp er egentlig det viktigste, han er Internazionale. Skulle han forsvinne ville det vært et enormt tap, ikke bare er han verdensklasse - han er også verdens mest sympatiske fyr og en ekte klubbspiller som heldigvis finnes i noen klubber. Livorno hadde Lucarelli, Lazio hadde Di Canio, Roma har Rossi og Totti, Milan hadde Maldini. Disse altomreisende spillerne har jeg ingenting til overs for, de har faen meg glemt det viktigste om fotball: følelser, stolthet og ære.

 

Bilder sier mer enn tusen ord:

653647.jpeg

 

653650.jpeg

 

Grande, grande Capitano

Endret av Herthugen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ser at både Benitez, Hodgson, Baggio(!!), Mihajlović, Capello og Hiddink blir koplet til jobben. Har tilogmed lest at Leonardo skal være aktuell. Jeg frykter at det blir en av de fire første, desverre - selv om jeg helt klart ville foretrukket Capello eller Hiddink. (tiltross for klubbene disse to mennene tidligere har administrert)

Mihajlović er godt likt i spillergruppen og har et nært forhold til Moratti, i tillegg nermest tigger og ber han etter jobben. Når det gjelder Hodgson tviler jeg egentlig litt på at han i det hele tatt har lyst til å returnere, men du vet jo aldri. Capello eller Hiddink hadde vært en stor seier, Mihajlović eller Hodgson hadde vært en gedigen skuffelse. Og da mener jeg gedigen.

 

Jeg greier egentlig ikke si et eneste negativt ord om Mourinho, han vil alltid bli husket som en legende hos enhver interista. At han valgte å ikke bli med på feiringen synes jeg er litt trist, men jeg kan egentlig ikke klandre han. Om han derimot drar med seg våre beste spillere til Real blir jeg mektig irritert, da er han faen meg ikke mye bedre enn gamle Ronaldo. Jeg tror dog at han har et såpass nært forhold til klubben og presidenten at han lar være. Det er iallefall det jeg håper.

 

At Zanetti ikke legger opp er egentlig det viktigste, han er Internazionale. Skulle han forsvinne ville det vært et enormt tap, ikke bare er han verdensklasse - han er også verdens mest sympatiske fyr og en ekte klubbspiller som heldigvis finnes i noen klubber. Livorno hadde Lucarelli, Lazio hadde Di Canio, Roma har Rossi og Totti, Milan hadde Maldini. Disse altomreisende spillerne har jeg ingenting til overs for, de har faen meg glemt det viktigste om fotball: følelser, stolthet og ære.

 

Bilder sier mer enn tusen ord:

653647.jpeg

 

653650.jpeg

 

Grande, grande Capitano

 

Helt enig i det du sier der. Gamle fjortisser som C. Ronaldo løper dit det er penger.

Noen andre trofaste spillere som spiller med hjertet og jeg har sansen for er blant annet Messi, Lampard, Giggs og Scholes.

 

 

Javier Zanetti er en levende legende. Han er en av de sikreste bak i forsvaret. Skjønner fortsatt ikke hvorfor Maradonna ikke vil ha med han til VM, hva tenker han med?!. Noen som vet hva grunnen er?

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Hahaha.

 

snipp

 

Poenget står fortsatt, siden BENITEZ kom til Liverpool er vi det laget i England som har vunnet 3.flest trofeer. 4 er vel tallet vi har vunnet under Benitez (2+2 i store og små trofeer).

 

Sier ikke med det at Liverpool er englands beste klubb. Men sier at det ikke er lett for noe lag å vinne trofeer i England. Liverpool som er ganske dårlig stilt i skrivende stund er det 3.mest suksessrike laget siden de hadde sitt siste managerskifte.

 

Det forteller mer om deg når du synes fakta er latterlig. Det er du som drar inn "best klubb" osv. Jeg poengterer bare fakta.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Alt handler om hvordan man ser på statistikk. Jeg synes ikke 3. beste er mye å skryte av når 1. og 2-plassen har vunnet over 3 ganger så mye.

 

Da er man rett og slett på 1. plass av taperne. Det er min mening.

 

Så det finnes kun to lag i england som kan skryte av sine prestasjoner de siste 5 årene?

 

Med den tankegangen så burde jo årets manager alltid være den som vant serien da.

 

Liverpool har ikke vært det 3.beste laget i England fra Souness og frem til og med Houllier. Nå etter Benitez kan man diskutere om Liverpool eller Arsenal er nr 3 eller 4. Det er verdt å ta med seg når alle skriver at Liverpool og Benitez har gjort det så dårlig.

Lenke til kommentar

Arsenal har samme score som Pompey på den listen. Likestiller du de to lagene?

 

Lagene har vunnet like mange titler. Sånn sett er de likestilt på "flest titler" de seneste årene.

 

Jeg har aldri sagt at Liverpool er et bedre lag en Pompey eller Arsenal for den sags skyld. Men bare poengtert at Liverpool har 3.flest pokaler i England siden Benitez overtok.

Lenke til kommentar

Vel, jeg ser at både Benitez, Hodgson, Baggio(!!), Mihajlović, Capello og Hiddink blir koplet til jobben. Har tilogmed lest at Leonardo skal være aktuell. Jeg frykter at det blir en av de fire første, desverre - selv om jeg helt klart ville foretrukket Capello eller Hiddink. (tiltross for klubbene disse to mennene tidligere har administrert)

Mihajlović er godt likt i spillergruppen og har et nært forhold til Moratti, i tillegg nermest tigger og ber han etter jobben. Når det gjelder Hodgson tviler jeg egentlig litt på at han i det hele tatt har lyst til å returnere, men du vet jo aldri. Capello eller Hiddink hadde vært en stor seier, Mihajlović eller Hodgson hadde vært en gedigen skuffelse. Og da mener jeg gedigen.

Enig, selv om jeg som Romanista heller hadde tatt Mihajlović eller Baggio. Men vi Romere har en litt annen tankegang.

 

Jeg greier egentlig ikke si et eneste negativt ord om Mourinho, han vil alltid bli husket som en legende hos enhver interista. At han valgte å ikke bli med på feiringen synes jeg er litt trist, men jeg kan egentlig ikke klandre han.

Forsåvidt enig men når han kommenterer saken slik han gjør, tar rotta på både Moratti og hele Inter-gjengen, da må jo alle få avsmak. Usmakelig for de som bryr seg.

 

Om han derimot drar med seg våre beste spillere til Real blir jeg mektig irritert, da er han faen meg ikke mye bedre enn gamle Ronaldo. Jeg tror dog at han har et såpass nært forhold til klubben og presidenten at han lar være. Det er iallefall det jeg håper.

Tror du må svelge disse ordene. Mou har ikke det forholdet til Inter som han hadde og fortsatt har med Chelsea, se på hva han gjorde med Porto. Når Mou blir klar regner jeg med Maicon allerede har solgt hus, bil og det som følger med, samt fått flyttet familien til Madrid.

 

Disse altomreisende spillerne har jeg ingenting til overs for, de har faen meg glemt det viktigste om fotball: følelser, stolthet og ære.

Når du sier det slikt så; Why the hell did you pick Inter...? Det er jo, dessverre, bom av ragn vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt handler om hvordan man ser på statistikk. Jeg synes ikke 3. beste er mye å skryte av når 1. og 2-plassen har vunnet over 3 ganger så mye.

 

Da er man rett og slett på 1. plass av taperne. Det er min mening.

 

Så det finnes kun to lag i england som kan skryte av sine prestasjoner de siste 5 årene?

 

Med den tankegangen så burde jo årets manager alltid være den som vant serien da.

 

Dagens stråmann fra deg. Jeg biter ikke på. Og ikke legg ord i munnen min slik, det ser usmakelig ut :). Kler deg ikke.

Lenke til kommentar

Tror du må svelge disse ordene. Mou har ikke det forholdet til Inter som han hadde og fortsatt har med Chelsea, se på hva han gjorde med Porto. Når Mou blir klar regner jeg med Maicon allerede har solgt hus, bil og det som følger med, samt fått flyttet familien til Madrid.

Vi får vente og se. Du kan ikke hate en mann som leder klubben din til 3 titler på ett år, uansett hva som skjer.

 

 

Når du sier det slikt så; Why the hell did you pick Inter...? Det er jo, dessverre, bom av ragn vil jeg si.

Når hele familien din er Interisti har du ikke mye valg, har du vel? Det jeg sier er at det er verdier jeg selv setter høyt i dag, ingenting om at det var derfor jeg valgte den klubben jeg gjorde. Og det er derfor også Zanetti har en såpass stor stjerne hos enhver Interista, vi har manglet klubbspillere - på lik linje med andre 'storklubber'

 

 

e: Miha klar for Fiorentina visst, får nå en skikkelig test om han faktisk er en god trener eller ei. Gjør han det bra der hadde det ikke vært imot meg å se han i Inter om noen år

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Alt handler om hvordan man ser på statistikk. Jeg synes ikke 3. beste er mye å skryte av når 1. og 2-plassen har vunnet over 3 ganger så mye.

 

Da er man rett og slett på 1. plass av taperne. Det er min mening.

 

Så det finnes kun to lag i england som kan skryte av sine prestasjoner de siste 5 årene?

 

Med den tankegangen så burde jo årets manager alltid være den som vant serien da.

 

Dagens stråmann fra deg. Jeg biter ikke på. Og ikke legg ord i munnen min slik, det ser usmakelig ut :). Kler deg ikke.

 

Kan du ikke heller bidra med diskusjon? Jeg stiller deg et spørsmål for å få diskusjonen videre. Istedet for å svare så kommer du med anklagelser om at jeg legger ord i munnen på deg.

Lenke til kommentar

Da kan vi ihvertfall konkludere med at Liverpool er det 3.mest suksessrike laget i England siden Benitez kom til klubben. Dette er altså målt i antall trofeer. Vi har 4 som er foran Arsenal, Tottenham, Villa, Man City og the rest. Måtte bare de neste 5 årene gi oss minst like mye og helst mer å glede oss over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...