Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rafa vant Champions League i sin første sesong, just sayin'.

Som en eller annen i TiA-tråden sa i går, han vant CL med laget til Houllier. Etter å ha fått tid til å bygge sitt eget lag, har han ikke vunnet en dritt. Rafa er kanskje god nok for en TL-klubb, men absolutt ikke god nok for PL. Men jeg klager ikke så lenge han er trener i Liverpool. :D

Lenke til kommentar

Selvsagt, men det er bør være åpenbart at nesten 10 år ekstra på banen gir en ekstra fordel. Uansett, la oss ikke bli for generelle.

 

Mitt poeng er at Martin Palermo har kvaliteter Argentina's tropp manglet, han får et nytt register å spille på med han i troppen, muligens en joker. Vil han trenge det? Det burde han ærlig talt ikke gjøre, men dette valget synes jeg er mye mer forståelig enn de andre merkverdige valgene han har fattet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Argentina sitt angrep ser fantastisk ut og er kanskje det beste angrepet i VM på papiret? Det defensive derimot... Uten Zanetti og Cambiasso, to bærebjelker defensivt trur eg Argentina kommer til å slite. Midtbanen ser også veldig solid ut. Men som sagt, uten Cambiasso som anker så har eg liten tru på at dei kommer veldig langt i VM.

Lenke til kommentar

Rafa vant Champions League i sin første sesong, just sayin'.

Har jo akkurat ikke vunnet så mye i ettertid da. *host host*

 

Etter at Benitez kom til Liverpool er stillingen slik på antall triumfer:

 

Man Utd

Chelsea

Liverpool

Arsenal

... the rest.

 

Ikke værst for en klubb samtlige mener er elendig og har verdens dårligste manager ifølge Arsenal, Chelsea og United fansen.

Lenke til kommentar

Hahaha.

 

Ta med tall hvis du først skal komme med slik statistikk. Chelsea og United har dominert alt de siste sesongene, så det er faktisk ikke så stort å ligge på en 3. plass på en slik liste. Selv Portsmouth kommer ganske høyt på den lista, men det gjør dem ikke til landets 5. beste klubb.

 

Triumfer siden kelneren tok over (har kun tatt med de fire turneringene man spiller i løpet av sesongen, ikke CS/VM/SC/etc):

7 United

7 Chelsea

2 Liverpool

1 Arsenal

1 Portsmouth

1 Tottenham

 

Hvis du regner Liverpool som et topplag, bør du skjønne at to trofeer på seks sesonger er lite.

 

Hvis vi kun regner med de tre siste sesongene, ser lista slik ut:

5 United

3 Chelsea

1 Portsmouth

1 Tottenham

 

Med din tankegang er vel Portsmouth det 3. beste laget i landet. Latterlig påstand du kom med der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, morsomt det bildet ja - blitt postet på diverse interistafora de siste ukene.

Hehe, plukket det opp for lenge siden på Svenskafans (Tror jeg det var...).

 

Skremmende å se hvem som blir nevnt i spekulasjonene rundt de ledige trenerjobbene i Italia, forresten. Neste sesong kan fort bli uten noe som helst.

Altså, jeg kritiserte og kritiserer Juventus, men dette er verre. Det er ille. Ihvertfall for Interisti. All ære til Roy Hodgsen & Co, men nok en periode i Inter er han ikke verdig som.

 

Hva synes du egentlig om Mourinho og hvordan han håndterte/formidlet dette på? Må være usmakelig og ihvertfall i starten litt småbittert.

 

En annen ting; Veldig merkelig at Milan ikke har blitt linket mer til Allegri, han må jo være det ultimate valget; Milanista, nøktern og tolmodig, offensiv-tankegang og han har bevist at han ikke trenger de mest spektakulære fotballspillerne for å lage et lag. Itilegg er han en Up-Coming-Man.

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...