Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da ikke så mange folk i skogen der du bor med kaniner og alt det der du dreper. :)

Denne får du uten tvil et pluss for...

 

Chygrynski har vært forferdelig i barcelona. Har rett og slett vært skummelt å sett på de få gangene han har fått spilt. Elendig kjøp.

Nå må vi heller ikke glemme at ukraineren har sliti med diverse skader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er Del Neri klar for Juventus, greit å få det unnagjort da jeg er drittlei disse rykteflommene. Må si Juventus-styret virker relativt korttenkte ut, trodde de skulle hente inn en manager med ordentlig erfaring og som kunne vise til resultater, ingen av delene har lille Del Neri. Han lever fortsatt på eldgamle resultater fra sin tid i Chievo. Han ble sparket i både Palermo, Porto og Roma, og i sin andre periode i Chevio ble han enige med klubben om å fratre sin stilling. Er dette Juventus materiell?

 

I Sampdoria har han levd på Mazzarri's spillestil og materiell, satt litt på spissen selvsagt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvem som kommer inn i Milan, men med klovner som Galliani og Berlusconi blir det iallefall ingen store navn.

Vel, jeg har en stygg anelse om at Spalletti vil bli nevnt hyppig. Han har allerede blitt nevnt men ikke i den grad. Når det er sagt, Milan er den eneste klubben, av de store i Italia, som kan bli akseptert.

 

Moggi er Juventus. Ladri

Døh, Interisti skal ikke whine så altfor mye lenger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å overta Milan er karriereselvmord. Berlusconi har jo skrudd pengekrana helt igjen. Forstår absolutt ikke hvorfor Leonardo fikk sparken mtp. hva slags mannskap og midler han hadde til rådighet, men når det er sagt - Milan fortjente ingen gentleman som han.

Men for all del, jeg ser gjerne at de fortsetter i samme spor i lang, lang tid.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Enig. Men nå skal vi ikke legge skyld på statsministeren. Han har gjort (Dvs; Gitt) vanvittig mye til Milan. At han nå ser at de ikke har noen ordentlig plan og derav ikke ønsker å strukturere midler over langen igjen, synes jeg er helt greit. Håper forsåvidt at Milan reiser seg, de rimelig langt fra et hatobjekt i min bok (Forståelig at du har et annet...). Det tjener Italiensk fotball og gir en bredere konkurranse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moggi er Juventus. Ladri

Bah! En Interisti har ingen stemmerett, selv om jeg ser på Berlusconi og Fiat som de største skurkene her, ikke Moratti.

 

 

Del Neri er latterlig, jeg har ingenting imot mannen. Men Juve trenger verdensklasse, ikke en middels en.

 

Er enda fly forbannet på Secco og Blanc fordi de lot Hiddink slippe.

Herregud, hvem faen bryr seg om penger? Vi er da for svarte svingende Juventus. Vi har faen meg nok av penger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...