Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk ikke de blir så gode som det høres ut som. Mourinho passer egentlig ikke inn i Real, og laget må nok endre spillerstil for å tilpasse seg hans treningsmetoder. Men han har det med å lage gull ut av alt mulig rart, så vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Haha, det der kan man kalle for en mislykka familie.

 

- Paul er akkurat som sin bror John. Dale har vært sammen med Lindsay siden skoledagene. Det sies at hver familie har sitt svarte får, men Terry-familien må ha en hel flokk, sier han i Daily Mirror.

 

:!:

Lenke til kommentar

Mourinho passer egentlig ikke inn i Real, og laget må nok endre spillerstil

 

Jeg har lest at mange sier dette. Og etter det jeg så igår så tenkte jeg at Mourinho må passe perfekt i Real. Kontringene til Inter var av ypperste klasse, og Real har flere av verdens beste spillere på kontringsfotball i Ronaldo, Kaka, Higuain og van der Vart.

 

Defensiv tankegang er også noe som kan komme spansk fotball tilgode da dette er noe som La Liga sjeldent har vært kjent for.

 

Jeg tror Mourinho vil tilføre La Liga noe nytt som vil komme ligaen tilgode.

Lenke til kommentar

Synes de heller burde gi Pellegrini en sesong til. Grunnen til at de aldri vinner noe, er at de skifter trener etter hver sesong. Spillerne bruker lang tid til å venne seg til ene treneren, og plutselig kommer det en ny trener på plass.

 

Se f.eks. på Fergie. Brukte tid på begynnelsen, men det var verdt det i det lange løp.

Lenke til kommentar

Støtter du virkelig Maradonna? Palermo er 36 år gammel og har spilt i Argentina siden han var 30. Milito viste da også at han er en ypperlig targetman.

Støtter blir muligens et feil ord å bruke, men dette omstridte valget er forståelig iforhold til Maradonas ønskede spillestil. Milito er en litt annen targetman enn det Palermo er. Milito er på ingen måte en konsekvent targetman som det Palermo er, Milito har mange andre roller innad i laget. Itilegg til å jobbe vanvittig på topp og stresse motstanderen til enhver tid, så skal han skåre mål. Det kan ikke sies om Martin Palermo, han har kun en oppgave med en påfølgende en; Holde på ballen inntil laget har kommet seg oppover, og deretter være en lagspiller.

 

Hvorfor skal alltid alder bli brukt imot en? Meningsløst i disse sammenhenger. Du vinner ikke et VM med guttunger, erfaring veier tungt.

 

Jeg tror det er ekstremt viktig for dem å ta en tittel til neste år, såpass viktig at de kan gå på akkord med fotballfilosofien.

This...

Endret av Giallorossi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...