Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Säfflebussen (riktig skrevet?) koster 500-600 kr hvis jeg ikke husker helt feil fra Oslo til Køben. Fra Køben til Roskilde koster det ikke mye for toget.

Selv regner jeg med at jeg kjører opp og ned, har venner som bor i Roskilde som jeg kan sette fra meg bilen sånn at jeg slipper å være bekymret for den under festivalen.

Lenke til kommentar
Lurer på om vi ikke tar buss ned. Først tog til Oslo (199 kr fra Stavanger?), så buss til 349 kr til Roskilde, direkte. Er det lov å drikke/synge/ha-det-gøy på bussene, eller er det sitte rolig i 9 timer å se ut vinduet på flate marker?

Om du drar ned dagen før dagen for å stå i kø hele natta anbefaler jeg heller å slappe av på turen ned. :p

Lenke til kommentar

*er pissed på venner som sier at de garantert er med også i år, for så å fortelle at de ikke har kjøpt billett og er usikker på om de skal...etter at jeg har kjøpt billetten*

 

Hrmf.

 

Når det gjelder reise, så frister det veldig å kjøre ned på grunn av friheten det gir til å ha med litt mer skikkelig utstyr, og til å ha en tørr bil å oppbevare bagasje og diverse i hvis det blir drittvær. Det eneste som ikke frister er nettopp hjemturen, da er det deilig å være hjemme raskt. Har tatt fly de tre årene jeg har vært til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...