Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

to rykter til.

 

- 2 Many DJs (soulwax?), bekreftet på myspace + gaffa.dk

 

- The Gaslight Anthem, måtte avlyse konserten i København så de tar turen til roskilde. Kilde er danske BilletNet som sendte ut melding til de som hadde kjøpt billet til konserten i København

Endret av nisse777
Lenke til kommentar

Første gangen for meg i år, og som blakk student, hadde det vært konge om noen kunne linke meg til noen billige måter å komme seg dit på.

Asså, hørt at buss fra Oslo til Køben kan lønne seg. Hva sier dere? :!:

 

GLEDER MEG :dribble:

 

Røyksopp

Kanye West

Lil wayne

Oasis

Petter

slipknot

:D herlig.

Lenke til kommentar

Da har jeg og noen kompiser kjøpt oss festivalpass. Musikk jeg skal prøve å få med meg:

amadou & mariam

And you will know us

Nick cave & the bad seeds

Coldplay

Deadmau5

The dodos

Eagles of death metal

Fever ray

Fleet foxes

Glasvegas

Gojira

Groundation

Håkan

Hjaltalin

Ida maria

ISIS

Katzenjammer

La-33

Madness

Mars volta

Mew

Mono

Neurosis

Oasis

The pains of being pure at heart

Röyksopp

Satyricon

Skambankt

Slipknot

Soul & pimp

Trentemøller

Kanye west

White lies

Yeah yeah yeahs

Zu

 

Skal litt til om alt klaffer men :)

Endret av Veitafan
Lenke til kommentar

Det er det dummete jeg har hørt, Phantasy. Jeg kjenner flere som har fått med seg både 70 og 80 band. Men klart, det er jo noen som være totalt drita for å kunne gå på konsert, og da gjerne 22-23 på kvelden.

Selv ligger jeg vel på 20-30 band som regel. Og da har jeg ikke stressa i det hele tatt.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Skal du få med deg 70-80 band kan du ikke gjøre mye annet enn å gå fra konsert til konsert hele festivalen. Samme med 35 band. Jeg synes hvertfall det blir stressende, da det er tusenvis av andre ting å gjøre på festivalen enn bare å gå på konserter. Ja, det er en musikkfestival, men mange setter stemningen og sosialiseringen like høyt som konsertene.

Lenke til kommentar
Skal du få med deg 70-80 band kan du ikke gjøre mye annet enn å gå fra konsert til konsert hele festivalen.

Det er korrekt.

Samme med 35 band. Jeg synes hvertfall det blir stressende, da det er tusenvis av andre ting å gjøre på festivalen enn bare å gå på konserter.

Jeg stressa null, og jeg klarer fint 30-35 band. Vil påstå det er en grei forskjell på 80 og 30 band.

Ja, det er en musikkfestival, men mange setter stemningen og sosialiseringen like høyt som konsertene.

Jeg er en av dem.

 

Når det gjelder mat så gleder jeg meg helt fantastisk! Det er så sinnsyklt mye bra mat der! :dribble:

Snart bare en mnd igjen.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Festivalen varer 4 dager. En konsert tar ca 1 1/2 time. 35 konserter blir ca 8 om dagen, så det vil si at du brukte ca 13 timer daglig med konserter? Det virker stressende spør du meg. 80 konserter daglig vil si ca 30 timer med konserter til dagen. Høres tvilsomt ut.

 

Men ellers må jeg si meg enig i at maten der er nydelig ;) Til tider farlig god, da man ofte spiser for mye :p

Lenke til kommentar
Noen her som har tenkt å kjøre ned i år? Kjører selv nedover rundt den 27., kanskje litt tidligere. Hadde vært fett å kanskje kjøre flere sammen.

 

Mekka en facebook-gruppe ifb med det: Sjekk.

 

Ses der nede! :D

 

Vi kjører også ned den 27 tror jeg.

 

Det som er utrolig greit i år er vi kan bytte billett i bånd før gjerdene åpnes. Man kan få bånd fredag i Køben eller fra kl 0800 utenfor east- og west-inngangene. Dette vil nok hjelpe stort på de store køene ved åpningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...