Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Det har jeg ikke fått med meg, selv om jeg ser nå at det var i media for en måned siden. Fantastiske nyheter, stemningen fra lørdag til søndag er herlig UTENOM hvis man kommer i timesvis med kø. Skjønner ikke hvorfor festivalen ikke har gjort dette tidligere, men er veldig glad for at de endelig har gjort det nå. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er utrolig greit i år er vi kan bytte billett i bånd før gjerdene åpnes. Man kan få bånd fredag i Køben eller fra kl 0800 utenfor east- og west-inngangene. Dette vil nok hjelpe stort på de store køene ved åpningen.

Genialt!

 

Det er virkelig få ting som er så slitsomt som å stå i den køen. Noe mer info om dette?

Lenke til kommentar
Det som er utrolig greit i år er vi kan bytte billett i bånd før gjerdene åpnes. Man kan få bånd fredag i Køben eller fra kl 0800 utenfor east- og west-inngangene. Dette vil nok hjelpe stort på de store køene ved åpningen.

Genialt!

 

Det er virkelig få ting som er så slitsomt som å stå i den køen. Noe mer info om dette?

 

Kom en egen artikkel på hjemmesiden for noen dager siden. Skjønner heller ikke hvorfor de ikke har gjort dette før.

Lenke til kommentar
I’M FROM BARCELONA (S)

WAVVES (US)

THE WHITEST BOY ALIVE (N/DE)

 

Mer info

 

whitest boy alive er jo ganske greit. Programmet har en del bra band må jeg si. Blir tur på oss i år :)

 

Ikke helt sikkert alt wavves kommer, hele europa touren skal være avlyst etter at han brøyt sammen eller noe.

Men The whitest boy alive var en super overraskelse:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...