Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

LueDotten: Jeg danset til Mario og ble spurt om å ligge i skje hos dere. =) Virket som en bra camp, synd at jeg ikke kom innom flere ganger, får ta det igjen neste år.

Vi har dratt Marioparty noen år på rad nå, så det blir mulighet neste år også. Du skulle sagt du var forummann, så kunne du drukket øl med oss i skje. :D Skje er kos. Og ja, campen vår er best!

Slenger ved bilde fra det ene mariopartyet. Det var sikkert 60-70 mann rundt tralla vår og dansa til gamle 8-bitklassikere. Herlig!

post-72056-1247083446_thumb.jpg

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LueDotten: Jeg danset til Mario og ble spurt om å ligge i skje hos dere. =) Virket som en bra camp, synd at jeg ikke kom innom flere ganger, får ta det igjen neste år.

 

Hoppende Bryster: Det er lurt å ikke krysse av for "husk bruker" når du logger på forumet på internettkafeen. ;)

 

Say whaaat!

Lenke til kommentar

Blir spenndene å se hvem som er med neste år. Er mye spenndene band som kommer med nye album neste år. Kanskje ikke av headlinere akkurat, men andre band.

 

Headlinere: Blink-182, No Doubt, Stone Temple Pilots, Beastie Boys, Kings of Leon o.s.v.

Andre: The Offspring, Dropkick Murphys, Kings of Convenience, MGMT o.s.v.

Lenke til kommentar
haha sista natta var helt sykt. Var minst 3 telt som ble brent ned på området vårt ved camp C. Var glad det ikke skjedde hos oss. Hadde lagt både lommebok og mobil igjen.

 

Hehhe, mitt telt ble brent ned like ved C tårnet! :D

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Daft Punk og Rage skal egentlig starte med konster igjen til neste år igjen, men begge har ikke bekreftet det fullt. Alikevel tviler jeg på Rage, selv om de har spilt et fåtalls ganger allerede i Europa ser jeg ikke for meg dem på Roskilde helt enda. Daft Punk håper jeg mest på, krysser dog fingra for Rage og.

 

Blink-182, No Doubt, Stone Temple Pilots og Beastie Boys(hvis han som har kreft blir frisk fort), Evanescence, Linkin Park, Disturbed(som en metal-headliner), Kings of Leon(kommer med ny plate i 2010), Iron Maiden(ny plate i 2010) og Judas Preist(ny plate i 2010) og Stone Sour.

 

Tviler på at andre artister som Twista, Rihanna og Rush spiller på Roskilde

 

T.I. kan lett bli neste års Kanye West og Jay-Z for Roskilde. Ikke like stor, men headliner-materiale innenfor hiphop(vil nesten si hip-pop).

 

Ellers ja, som sagt så er MGMT en stor mulighet siden de kommer med album i 2010. Band Of Horses vil nok også gi ut album i starten av 2010, mulighet der og. The Dillinger Escape Plan, Dropkick Murphys, Portishead, Bad Religion og Kings of Convenience(som jeg har tro på kan være første ønsket av norske artister til Roskilde sammen med Datarock) er også artister som er ute med nytt album i år og neste år. Disse er band jeg er gangske sikker på er band Roskilde virkelig vurderer.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...