Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

C-campen er kos, og garantert den vi kommer til å ligge på i år. Hvis det er som det var i 06 så fylles campen opp ganske fort etter at gjerdene åpnes. Hvis dere står utenfor til den 28. er det greit å få seg plass. Jeg synes ihvertfall at det å sitte utenfor kvelden før er ganske kos, god stemning.

Lenke til kommentar

Er dere der nede til de åpner er dere ganske sikkert sikret en grei plass. I fjor kom jeg og han jeg tok følge med (møtte resten der nede) 28, og var fremme natt til 29, og da slet vi veldig med å få plass på C-campen. Klarte til slutt å slå opp teltet hallveis over noen andre, men de sa det var greit, så vi kjørte på :p Skulle jo bare sove der i fulla uansett.

 

Noen som vet om Swebus har mange avreiser? Er vel lurt å bestille der snart hvis det blir den vi tar nedover?

Lenke til kommentar
virker som at det kommer en ny headliner i morra = D

 

fra Roskilde Festivalens twitter:

 

"Happy happy happy - new headliner will be released tomorrow... enjoy..."

 

Wow, Trodde egentlig ikke det kom noen flere band nå jeg.

 

de har sagt at det skal være 175 band, nå er det 151. Men den store nyheten er at det faktisk er en headliner, noe veldig få forventet, pga at det ikke plass til flere headlinere på plakaten osv.

Lenke til kommentar

OMG! 3 WORDS; FAITH NO MORE!?

 

YESSSS! Herregud, jeg elsker virkelig Roskilde nå. Faith No More var det bandet jeg, virkelig virkelig trengte å se. Herregud, jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg ble for at et av mine favorittband er gjenforent(ja, har vist det i en stund) og at de faktisk spiller på festivalen jeg skal på i år. :D

 

Forresten har tenkt å gå med Fuck Chris Martin t-skjorte på Coldplay-konserten, bare skrive det med tusj på en hvit billig t-skjorte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...