Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fasilitetene vet jeg lite om, mmen de på den vanlige campen er ikke noe spess å skrøyte over. Verdens styggeste utedass, fellesdusjer som minner om gasskammer og ellers pissing ved gjerdene. Men slik skal det jo være på festival!
Har et lite tips til dere som kanskje ikke har lyst til å benytte dere av fellesdusjene som er på festivalområdet.

 

Hvis du tar toget til køben og går opp trappene over jernbanesporene der det er vei og slikt og går imot høyre (mener jeg det er) så er det et badeland som ligger 50-100meter rett bort i gaten med ordentlige dusjer, boblebad osv osv.. helt fantastisk når jeg var der i 2004 da det regnet så grønnjævlig og det var jørmeinferno over hele campen. Det å komme ifra gjørmen som var over alt til et varmt badeland var bare helt fantastisk himmelsk.

Var en klatrevegg på det bygget mener jeg også hvis dere skulle ha problemer med å finne fram.

Lenke til kommentar
b-real: Regnrekorden fra hele '04 ble slått bare i warmupdagene i '07 - var én gang på badelandgreien da, og det var fantastisk herlig. De hadde satt opp egne garderober for gjester fra Roskilde, støvlene var ikke akkurat delikate. :p
Jeg nekter å tro at det var værre! :p
Lenke til kommentar

Oh hadde helt glemt disse Roskilde trådene, selv om jeg opprettet den for 08 :p

Jeg har vært der siden 2006, men i år vurderer jeg å droppe det.

Syns det er så sykt mye ræl som kommer i år...

Til nå er det jo Coldplay, Oasis og The Mars Volta som er trekk plasteret for min del.

Håper det kommer noe house/electro, fikk med meg mye bra av det i fjor.

Syns det er så rart at de bruker så lang tid på å komme med store/gode navn. For om de ikke får ut fingeren snart tror jeg at jeg blir hjemme.

 

Har jo feks Norwegian Wood, for der kommer jo gode gamle Neil Young som jeg så på Roskilde i fjor.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...