Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kom plutselig gjennom og fikk bestilt én ståplass, men så kom det opp noe i forbindelse med betalingen som jeg aldri har sett før. De spurte etter koder og passord jeg aldri har hørt om før, dette førte til at jeg mista billetten min :(

 

Sjekk at den ikke ligger klar til å betales da...

 

Vi tar det ettersom hun vokser... tror ikke det blir sabla stress å bytte billetter uka før konserten evt.. hehe

 

Tror ikke du får noe problem med og bytte de, du kan jo bare se alle her på forumet som er irritert over og bare få sitteplasser :)

 

Jupp ;) Men føler meg ikke kriminell som ønsker å bytte billetter.... (hvis noen her syns det er litt "svartebørs" aktig.... :p

Lenke til kommentar
Jeg kom plutselig gjennom og fikk bestilt én ståplass, men så kom det opp noe i forbindelse med betalingen som jeg aldri har sett før. De spurte etter koder og passord jeg aldri har hørt om før, dette førte til at jeg mista billetten min :(

 

Sjekk at den ikke ligger klar til å betales da...

Gikk inn på min brukerkonto og videre til "se ordre" og den står der med status som reservert, men den utgikk 09:41 dessverre, så ikke´no håp der.

Lenke til kommentar

Er det håp for meg. Jeg kom igjennom. Valgte antall billetter og trykket betal. Så kom meldingen teknisk feil opp under dette paypal systemet. Når jeg ser innpå billettservice kontoen min har jeg reservasjonsnummeret og antall billetter som jeg valgte. Er disse long gone eller er det fortsatt en mulighet? Har prøvd å ringe kundeservice, men de bare legger på.

Lenke til kommentar

Ang. presale til fanklubben så er det sånn at man er omtrent sikret. Men til konserter med så lav kapasitet som i Spektrum, så er det litt begrenset hvor mange billetter fanklubben får i og med at en viss andel av billettene skal være igjen til general sale. Men alle som virkelig VILLE ha til Oslo, fikk billetter på presale. Det var fullt mulig å bestille billetter i flere timer etter at de var lagt ut kl 9. Og da uten noen som helst kø. Det ble vel utsolgt i 12-13-tiden eller noe sånt, men før det var det fullt mulig å bestille flere ganger. At mange da ikke prøvde før senere, og dermed ikke fikk billett selv på presale, er en annen ting. Da har man ikke prøvd nok, det er greit å være ute litt tidlig selv på presale.

 

Jeg fikk ikke billetter til Spektrum nå, som ventet. Og på grunn av det elendige systemet til Billettservice så fikk jeg ikke kjøpt på presale heller, da betalingen fucket seg og koden dermed ikke fungerte etterpå. Men jeg skal ikke klage, har billetter til Køben og kjøper billetter til London på presale i morgen, så er det to Metallica-konserter på noen måneder. Det blir fantastisk det.

Lenke til kommentar

Kom endelig gjennom, så fikk jeg den samme meldingen som da jeg skulle bestille billetter til AC/DC:

 

Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

 

Ble i tillegg selvfølgelig kastet ut av køen.

Lenke til kommentar
Synes det er litt morsomt at alle er så sure på billettservice. Ingen som har tenkt tanken at spektrum har begrenset med plass, og den enorme etterspørslen av billetter? Uansett hvordan billettservice løser køsystemet, vil det alltid være mange som sitter igjen uten billett.

 

Er enig at 2 billetter burde vært max tho...

Om det hadde vært kø etter førstemann til møllen osv så fair nuf... men når noen sitter lenge og ikke får, mens andre går rett inn og får billett så er jo det noe ergelig

Sendte avgårde en mail til billettservice om akkurat dette, synes de kan endre navn til noe som ikke inneholder service.

Lenke til kommentar
Har prøvd å ringe kundeservice, men de bare legger på.

Tipper de skjelver i buksene nå.

 

Min strek er 2/3 ferdig nå, jeg akter og se dette igjennom for å se hva som skjer. Jeg (var tydeligvis så dum at jeg) brukte livenation.no for å bestille billetter, satt og oppdaterte siden hvert femte sekund, helt til klokka var 9, og har nå venta i over 50 minutter.

Lenke til kommentar
Kom endelig gjennom, så fikk jeg den samme meldingen som da jeg skulle bestille billetter til AC/DC:

 

Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

 

Ble i tillegg selvfølgelig kastet ut av køen.

 

Fikk samme melding på Firefox, så endte opp med og bruke Safari :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...