Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Jeg har vært verdens uheldigste person den siste veka.. Fikk ikke ac/dc, men så såg jeg at metallica skulle, der SKULLE jeg ha billett. Ble metclub medlem, men var så dom at jeg lot mor mi bestille, hun kom til hun skulle comfirme sida, og trodde hun hadde bestilt, så trykte hun det vekk.. 300 kroner for ingenting, så prøver jeg her, men ikke faen.. jeg som var ett klikk unna billett ender antageligvis opp med å betala 2000 for en billett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi opp nei. Folk fikk jo kjøpt lenge etter at det stod utsolgt. Jeg kom selv til betalingen for en ståplassbillett for 5 minutter siden, men da jeg skulle betale fikk jeg feilmelding.

 

Dette systemet til Billettservice er så latterlig at man kan sammenligne det med bingo/lotto.

 

Ja, det er helt sykt latterlig. Jeg kom lang foran andre i køen, selv om de hadde vært i køen kjempe lenge.

 

Til neste metallica konsert må de fikse "litt" å systemet :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde sykt flaks, jeg brukte nettet på skolen, som ellers er tregt som sirup. Men heldigvis fikk jeg kjøpt billetter rett over klokken 9, da hadde jeg stått i kø siden hall 9.

 

Jeg dreit meg jo under pre-sale med å ikke ha Sr-bank dingsen. Så gjett om jeg er glad :grin:

 

Men til alle dere med billett, vi har noe å se fram til. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...