Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !!

 

 

tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter ;)

Trodde det jeg og, helt til jeg så dette:

met.jpg

 

Det er ikke annonsert på metclub/metallica.com ennå, da :S

http://www.forumcopenhagen.dk/

 

I tillegg så annonserer konsertstedet med det og nå..

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !!

 

 

tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter ;)

Trodde det jeg og, helt til jeg så dette:

met.jpg

 

Det er ikke annonsert på metclub/metallica.com ennå, da :S

 

 

tja.. da blir det en ekstrakonsert i Danmark da.. folk får jo bare dra dit, har billetter til Oslo jeg så =)

Lenke til kommentar
tja.. da blir det en ekstrakonsert i Danmark da.. folk får jo bare dra dit, har billetter til Oslo jeg så =)

er det kulere det?

 

Kulere? blir i hvert fall billigere for min del og se Metallica i Oslo enn å måtte dra til Danmark.. pluss at det er litt bedre å se de på hjemmebane

Lenke til kommentar

Metallica er vel strengt tatt mer på hjemmebane i Køben enn de er i Oslo ... :p Men jeg så poenget, fristet bare å kverulere. Kan ikke si jeg synes det er noe mer moro å se Metallica i Oslo enn i København, eller omvendt. En Metallica-konsert er en Metallica-konsert. Like bra hvor som helst. Jeg har vært på konserter både i inn- og utland, og jeg tenker hvert fall ikke på hvor jeg er når jeg ser bandet opptre. :)

Lenke til kommentar
Kulere? blir i hvert fall billigere for min del og se Metallica i Oslo enn å måtte dra til Danmark.. pluss at det er litt bedre å se de på hjemmebane

At det er rimeligere for oslo&omegn-boere er jo en fair sak.

For resten av landet er det jo så som så, mtp reise til og fra og billettprisen er jo mer eller mindre den samme. :)

 

 

jaja. Folk får gjøre som de vil. blir i hvert fall Metallica konsert på meg i OSLO

Lenke til kommentar
Kulere? blir i hvert fall billigere for min del og se Metallica i Oslo enn å måtte dra til Danmark.. pluss at det er litt bedre å se de på hjemmebane

At det er rimeligere for oslo&omegn-boere er jo en fair sak.

For resten av landet er det jo så som så, mtp reise til og fra og billettprisen er jo mer eller mindre den samme. :)

Nå er jo en Metallicakonsert en fin anledning til å ta en weekend i byen så sånt sett så syns jeg ikke det var så dumt at det ble Danmark. Godt å vite at du er fornøyd med billetten din Marihus. Registrerte deg i dag for å si det? Wow, troll.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Metallica er vel strengt tatt mer på hjemmebane i Køben enn de er i Oslo ... :p Men jeg så poenget, fristet bare å kverulere. Kan ikke si jeg synes det er noe mer moro å se Metallica i Oslo enn i København, eller omvendt. En Metallica-konsert er en Metallica-konsert. Like bra hvor som helst. Jeg har vært på konserter både i inn- og utland, og jeg tenker hvert fall ikke på hvor jeg er når jeg ser bandet opptre. :)

 

Enig med deg der altså. Bryr meg ikke hvor jeg er så lenge Metallica står på scenen

Lenke til kommentar
Metallica er vel strengt tatt mer på hjemmebane i Køben enn de er i Oslo ... :p Men jeg så poenget, fristet bare å kverulere. Kan ikke si jeg synes det er noe mer moro å se Metallica i Oslo enn i København, eller omvendt. En Metallica-konsert er en Metallica-konsert. Like bra hvor som helst. Jeg har vært på konserter både i inn- og utland, og jeg tenker hvert fall ikke på hvor jeg er når jeg ser bandet opptre. :)

 

Enig med deg der altså. Bryr meg ikke hvor jeg er så lenge Metallica står på scenen

Akkurat Metallica er jeg nok likegyldig med, men er det en artist som virkelig er norgesvenn så føles det herlig å være på "hjemmebane", som f.eks Bruce Springsteen.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Det blir ikke et slikt salkart som er lagt ut her..

 

På presale'n var det et kart som var "in the round" som lå ute på billettservice sine sider. Det er det ikke nå lenger.. Men jeg tok print screen av det, så kan legge det ut seinere i dag :) Ser helt annerledes ut en det som blei lagt ut her..

 

 

Sier ja takk til det salkartet Haakon* ! Lurer på hvordan de løser dette, og hvor jeg har havnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...