Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Synes det er litt morsomt at alle er så sure på billettservice. Ingen som har tenkt tanken at spektrum har begrenset med plass, og det er en enorm etterspørsel av billetter? Uansett hvordan billettservice løser køsystemet, vil det alltid være mange som sitter igjen uten billett.

 

Er enig at 2 billetter burde vært max tho...

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står på billettservice.no at det er utsolgt nå, men kanskje man fortsatt kan være heldig dersom det er betalinger som ikke er gått igjennom osv.

Turnè programmet til Metallica er uansett ikke endelig. De har bekreftet at det vil komme flere datoer, man kan alltids håpe på yttligere 1 konsert i Norge iløpet av 2009. Så kommer de sikkert tilbake i 2010/2011.

 

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

 

Sikret? Jeg har lest om metclub medlemmer som ikke fikk billett. Lyver de bare? Er det ubegrenset billett til alle medlemmene? Høres jo fantastisk ut, men neppe sant.

Lenke til kommentar
Står på billettservice.no at det er utsolgt nå, men kanskje man fortsatt kan være heldig dersom det er betalinger som ikke er gått igjennom osv.

Turnè programmet til Metallica er uansett ikke endelig. De har bekreftet at det vil komme flere datoer, man kan alltids håpe på yttligere 1 konsert i Norge iløpet av 2009. Så kommer de sikkert tilbake i 2010/2011.

 

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

 

Sikret? Jeg har lest om metclub medlemmer som ikke fikk billett. Lyver de bare? Er det ubegrenset billett til alle medlemmene? Høres jo fantastisk ut, men neppe sant.

It´s sad but true :p

Lenke til kommentar
Synes det er litt morsomt at alle er så sure på billettservice. Ingen som har tenkt tanken at spektrum har begrenset med plass, og den enorme etterspørslen av billetter? Uansett hvordan billettservice løser køsystemet, vil det alltid være mange som sitter igjen uten billett.

 

Er enig at 2 billetter burde vært max tho...

Om det hadde vært kø etter førstemann til møllen osv så fair nuf... men når noen sitter lenge og ikke får, mens andre går rett inn og får billett så er jo det noe ergelig

Lenke til kommentar

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

Vil ikke direkte si at en er sikret billetter selv om en er medlem av metclub. Jeg fikk ikke tak i billetter på presale.

 

Hei,

 

Jeg tør påstå at dersom man er klar i samme øyeblikk som MetClub billettene legges ut, bør det være null problemer. Det ble først utsolgt på torsdag i 1200/1300 tiden. Selv hadde jeg sikret meg billett 5 minutter etter at de ble lagt ut klokken 0900.

Dersom man er klar når presale starter, får man billetter via nett.

Lenke til kommentar

JESS, var helt fremme i køa til klokka 9. Ble sendt videre til der jeg skulle kjøpe billettene og der fikk jeg en feil med sikkerhetsinnstillengene på nettleseren. Fikk også beskjed om at jeg måtte stelle meg i kø på nytt! JESS :realmad: :realmad: :wallbash::grumpy: :grumpy: :grumpy::wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Faans forbannas møkkbilettservice.no!

 

Har trykka den lenken siden kl 08 i dag og sitter fortsatt i kø! Hva er poenget med et system der det kun er flaks som avgjør om du får billett? Skulle nesten tro at den som sitter og trykker mest/først er litt mer lysten på å dra på konserten og dermed også burde få noe igjen for å sitte før andre?

 

Trist nå :(

Lenke til kommentar

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

Vil ikke direkte si at en er sikret billetter selv om en er medlem av metclub. Jeg fikk ikke tak i billetter på presale.

 

Hei,

 

Jeg tør påstå at dersom man er klar i samme øyeblikk som MetClub billettene legges ut, bør det være null problemer. Det ble først utsolgt på torsdag i 1200/1300 tiden. Selv hadde jeg sikret meg billett 5 minutter etter at de ble lagt ut klokken 0900.

Dersom man er klar når presale starter, får man billetter via nett.

Sant nok, jeg var muligens ute i seneste laget :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...