Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logget inn halv 9, sånn at den blå linjen kom til slutten akkuratt 5 over 9 :)

 

Jeg føler meg heldig, noen andre som har billett?

 

Stilte meg i kø rundt halv ni. Var inne rundt kvart over, og da var det ikke ståplasser igjen. Kan nesten virke som om jeg såvidt rakk å få meg en kjip sitteplass.

 

Hvorfor er det så jipt med sitteplass, og hvorfor er det dyrere?

 

Stilte meg i kø rundt halv ni. Var inne rundt kvart over, og da var det ikke ståplasser igjen. Kan nesten virke som om jeg såvidt rakk å få meg en kjip sitteplass.

 

Hvorfor er det så jipt med sitteplass, og hvorfor er det dyrere?

Lenke til kommentar
visst jeg er inne i kø enda. Er det fortsatt en mulighet?

 

Ja, det er bare utsolgt for de som ikke står i kø. Det er derfor du får opp meldingen om at det er utsolgt i køsystemet.

Det står ikke utsolgt hos meg. Jeg var egentlig inne på den ene nettleseren og skulle trykke betal. Så kom teknisk feil opp. Den andre nettleseren står fortsatt i kø. Står ingenting om utsolgt det. Tør ikke og trykke relaod

Lenke til kommentar

Står på billettservice.no at det er utsolgt nå, men kanskje man fortsatt kan være heldig dersom det er betalinger som ikke er gått igjennom osv.

Turnè programmet til Metallica er uansett ikke endelig. De har bekreftet at det vil komme flere datoer, man kan alltids håpe på yttligere 1 konsert i Norge iløpet av 2009. Så kommer de sikkert tilbake i 2010/2011.

 

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

Lenke til kommentar

Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

 

kan noen forklare hva i helvete det der betyr?

Lenke til kommentar
Står på billettservice.no at det er utsolgt nå, men kanskje man fortsatt kan være heldig dersom det er betalinger som ikke er gått igjennom osv.

Turnè programmet til Metallica er uansett ikke endelig. De har bekreftet at det vil komme flere datoer, man kan alltids håpe på yttligere 1 konsert i Norge iløpet av 2009. Så kommer de sikkert tilbake i 2010/2011.

 

For de av dere som ønsker å unngå dette i fremtiden, anbefaler jeg på det sterkeste at dere vurderer innmelding i Metallica sin fanklubb. Som kjent her på tråden fikk vi bestilt billetter allerede torsdag.

Send meg gjerne en PM hvis du ønsker yttligere info om hvordan bli medlem i klubben - så er du sikret billetter neste gang!

Vil ikke direkte si at en er sikret billetter selv om en er medlem av metclub. Jeg fikk ikke tak i billetter på presale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...