Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp

 

Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH!

 

Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart :)

Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha :)

 

Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang :) Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten ;)

Lenke til kommentar
Jepp

 

Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH!

 

Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart :)

Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha :)

 

Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang :) Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten ;)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Jepp

 

Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH!

 

Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart :)

Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha :)

 

Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang :) Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten ;)

 

 

Ja høres ut som du fortjener billett når mor di må bestille billetten for deg så du får nattesøvnen din... høres ut som en hardcore metallica fan.

Vedder på du er en av de som står og nikker i 1/4 takt midt blandt publikum...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...