Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Huket fatt i 6 billetter 09:15. Like etterpå var det visst tomt, men folk får fortsatt kjøpt eller? Latterlig av billettservice. Flaks jeg fikk fatt i billetter.!

Lenke til kommentar
Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver.

 

4 konserter i Køben? Jeg klikker for helvete. Det jævla pølselandet der kan da for helvete ikke få fire jævla konserter? Norge er 100x mer metal enn Danmark. Faen steike.

Lenke til kommentar
Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver.

 

 

- Det er vanskelig å si om dette er rekord, men det kan uansett ikke være langt unna, sier Svendsen i Live Nation. Metallica-konserten går av stabelen i Oslo Spektrum 17. juni neste år, og vil være den eneste rockeheltene gjør i Norge i forbindelse med deres World Magnetic Tour 09. Noen ekstrakonsert i Oslo er ikke aktuelt.

 

Blir nok ingen ekstrakonsert i Oslo nei.

men men, fikk 6 billetter kl. 09.04

 

ligger en hel haug på qxl.no noe som er veldig synd

Lenke til kommentar

Hvor finner du disse nyhetene fra Live Nation? livenation.no sender meg rett videre til en engelsk bookingside for billetter.

Har gitt opp å skaffe fra billettservice uansett, tar det bare med ro, så dukker det plutselig opp en og annen billett utover nyåret eller frem mot konserten jeg kan kjøpe. Null stress. Som sagt, Metallica på Valle Hovin fikk jeg billett 2 dager før gjennom en fyr på forumet som hadde en for mye. Henta den i inngangskøen, faktisk.

 

Også har man jo disse svenskene som går rundt og prøver å selge billetter i siste liten, og underbyr hverandre jo nærmere konserten kommer, så man lett kan få en bill for 3-400 kr.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvor finner du disse nyhetene fra Live Nation? livenation.no sender meg rett videre til en engelsk bookingside for billetter.

Har gitt opp å skaffe fra billettservice uansett, tar det bare med ro, så dukker det plutselig opp en og annen billett utover nyåret eller frem mot konserten jeg kan kjøpe. Null stress. Som sagt, Metallica på Valle Hovin fikk jeg billett 2 dager før gjennom en fyr på forumet som hadde en for mye. Henta den i inngangskøen, faktisk.

 

 

http://www.adressa.no/kultur/musikk/article1173678.ece

 

der stod det litt i hvert fall.

 

Til alle som fikk billett, vi kommer til å få oppleve noe stort!

Lenke til kommentar

Var nettopp innom billettservice, kom til velge billettype-sida, der sto det bare det ikke finnes billetter i den kategorien.

 

Danmark har vel råd til å betale dem for 2 eller flere konserter. Husk, bandet tar JÆVLIG godt betalt for å komme.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !!

 

 

tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter ;)

Trodde det jeg og, helt til jeg så dette:

met.jpg

 

Det er ikke annonsert på metclub/metallica.com ennå, da :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...