Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis det er noen som har en kode ekstra så kan jeg gjerne kjøpe den for en EndWar vip demo key som jeg "fikk" av brukeren MrLG etter jeg egentlig skulle bytte den mot en LPG planet kode som jeg ikke hadde, men jeg klarte alikevell å få koden siden MrLG sendte koden først, og så ga jeg totalt faen i alle PMene jeg fikk fra han siden, får snart en key til Resistance 2 betaen også, så vis noen er snille nok til å bytte så er det bare å sende en melding.

 

Har sendt deg melding Lande :)

 

Fixed

 

Må bare warne alle mot å bytte noe som helst med denne brukeren, han burde blitt bannet fra dette forumet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Vis det er noen som har en kode ekstra så kan jeg gjerne kjøpe den for en EndWar vip demo key som jeg "fikk" av brukeren MrLG etter jeg egentlig skulle bytte den mot en LPG planet kode som jeg ikke hadde, men jeg klarte alikevell å få koden siden MrLG sendte koden først, og så ga jeg totalt faen i alle PMene jeg fikk fra han siden, får snart en key til Resistance 2 betaen også, så vis noen er snille nok til å bytte så er det bare å sende en melding.

 

Har sendt deg melding Lande :)

 

Fixed

 

Må bare warne alle mot å bytte noe som helst med denne brukeren, han burde blitt bannet fra dette forumet.

For en drittsekk :thumbdown:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Tar mere enn gjerne imot en betakey :)

Var med på CoD4betaen og spilte veldig masse.

Ekstra gøy hvis den som gir meg også vil spille med meg ;]

 

Kan eventuelt bytte noe tilbake, kom med forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...