Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då har eg fått 2/3 nøkler..:)

 

2 av dei er til meg og ein kompis, den tredje vart plutseleg ledig.

 

Kjem ikkje innpå webmailen no så får ikkje henta den, men den ligger nok der. så viss nokon ønskjer ein kode så gi meg eit pip;)

 

jøss bare 2/3 av nøkkelen, kjipt å ikke ha hele da...

 

som suppenazisten i Seinfeldt ville ha sagt:

 

NO KEY FOR YOU!

 

:D

Lenke til kommentar

Av det jeg har sett av dette spillet sålangt, så ser det jo nesten helt likt ut som COD4. Og siden Moderne krig er fetere enn gammel krig, så spørs det om jeg ikke bare fortsetter med 4ern.

 

Noen av dere som spiller beta som har noen synspunkter der? Er det et annet/bedre spill?

Endret av ak50224
Lenke til kommentar

COD5 føles mer møkkete, kaldt og blodig enn COD4.

 

Det er nye våpen, nye kostymer og nye maps. Resten er mer eller mindre likt. Synes COD4 så en hel god del bedre ut, med at jeg synes å huske at teksturene i COD4 var bedre. Nå har jo COD5 sikret seg litt mer inn på ødeleggelse og det at man befinner seg midt i WW2, så litt annerledes mapdesign er naturlig, men det er ikke på høyde med COD4 synes jeg.

 

Våpnene føles gode på nært hold, men litt lenger unna så føles de som lekepistoler med kinaputter in my mind. De treffer jo faen ikke! Mye morsommere i COD4 hvor man treffer det som er i siktet. (Ja jeg vet WW2 vs Nåtiden) Skal nå også sies at spillet passer veldig godt til tidsepoken det er satt til, og jeg håper Campaign er bedre enn dette.

 

I motsetning til COD4 er jeg her veldig usikker på om jeg skal kjøpe.

COD4 var nemlig en del bedre synes jeg, og drar heller frem det enn COD5 Betaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...