Gå til innhold

"Innlegget er endret" skitner til innlegget


Anbefalte innlegg

Uenig! Flytt!

 

Nå vet jeg ikke hvor mange innlegg du har merket deg som senere har blitt redigert, men jeg har sett innlegg som har inneholdt ord som "rasist" eller bemerkninger om at andre brukere får for lite blodtillførsel til hjernen ol. som absolutt ikke har noe på forumet å gjøre. Når innlegg så blir endret av moderatorene står det jo grunn for endring og det blir gjerne slikt som "fjernet en unødvendig kommentar" eller "personhets fjernet" ol.

 

Da synes jeg det er greit at både de som selv skrev innlegget og folk som tideligere har lest ser en tydelig påminnelse om hvilke ting som går over streken og dermed fjernes. Sånt synes jeg kan gjøres litt tydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg ikke hvor mange innlegg du har merket deg som senere har blitt redigert, men jeg har sett innlegg som har inneholdt ord som "rasist" eller bemerkninger om at andre brukere får for lite blodtillførsel til hjernen ol. som absolutt ikke har noe på forumet å gjøre. Når innlegg så blir endret av moderatorene står det jo grunn for endring og det blir gjerne slikt som "fjernet en unødvendig kommentar" eller "personhets fjernet" ol.

Hehe, har merket meg de da mange av de går på undertegnede, ihvertfall i PRS delen av forumet ;) At dette blir fjernet er en selvfølge, men hva med og innføre denne "blå boksen" også for oss brukere og ikke bare moderatorer? Dette gjør det litt penere...

Lenke til kommentar
Enig i at en tidsbegrensning hadde gjort seg. Håpløst at man kan redigere postene sine til evig tid. Er møkklei av poster som sier: "*EDIT" eller "....."

Dette vil ødelegge for info/guidetråder, da de ofte trenger å bli endret.

 

Bare se på sesong-oversiktene mine, hovedinnleggene blir endret mange ganger i løpet av sesongene.

Lenke til kommentar

Moderator kan gjøre unntak fra regelen. På samme måte som en i dag rapporterer for å få lagt til en poll, kan en i framtiden rapportere for å få lov til å redigere et innlegg. Det må da gjøres klinkende klart i retningslinjene når en har lov til å spørre om å få redigere sine innlegg, og slås hardt ned på feilrapporteringer, slik at ikke moderatorene blir overøst med "kan jeg få redigere posten min?"-rapporteringer.

Lenke til kommentar
Mange skrivefeil, nei? Man burde jo klare å rette opp evt. skivefeil på den timen (eller hva det evt. blir til) man kan redigere på egenhånd.

Mange som ikke ser slikt med en gang.

Og hva om man vil legge til/endre noe i innlegget lenge etter?

 

 

Jeg ser virkelig ikke behovet eller grunnen til at noen vil fjerne muligheten for å redigere innleggene når de vil.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...