Gå til innhold

Salt & Vinegar Potetgull

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere enn meg som elsker denne smaken? Mitt spørsmål er hvor man får tak i dette i Norge. Dette selges jo i alle andre land.

EDIT: Skal nevnes at dette er salt og eddik-smak for de som ikke sjønte det.

300_174184.jpg

:)

Endret av Points
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiste dette både da jeg bodde i Namibia og da jeg bodde i Canada. Syns ikke noe om det, men dersom du bor i Oslo kan du prøve Vika-mat.

Endret av Alinoe
Skrevet

Pringles har vel også en salt&eddik-smak, om den selges i Norge. Tror kanskje Kettle Chips også har noe eddik-tjafs, sjekk f.eks. Gutta på Haugen om du bor i Oslo (og ta med deg sjokolade samtidig). Meny Ultra har også helt sikkert noe.

Salt og eddik er godt og friskt, men jeg blir fort litt sår i munnen av det.

Skrevet (endret)

Jeg så da Lays på Ultra på Solsiden i Trondheim. Vet ikke om det gjelder alle Ultra-butikker, da.

EDIT: La ikke merke til akkurat DEN smaken, da..

Endret av Knewt
  • 3 år senere...
Skrevet

Slår påå en gammal tråd

Noen som vet hvor jeg får tak i det?

Var i hellas og kjøpt der og gud beste chipsen ever! Noen som vet hvor jeg får tak i det? Har sjekka i sverige men de har ikke eddik smak :(

Skrevet

Det blir ikke helt det samme, men et tips kan være å bruke malteddik som "dip" til potetgull med salt.

Malteddik funker veldig bra til pommesfrites også.

Ikke lett å få tak i malteddik her, men noen velassorterte dagligvarebutikker har det.

Skrevet (endret)

Jeg har pleid å kjøpe Maarud med salt og eddik på Meny butikkene, det har vært en god erstatning for Lays (selv om Pringles er favoritten) Men nå ser den ut til å være borte, i alle fall på de butikkene rundt meg.

Endret av Flying
Skrevet

Jeg kjøper den på Spar.

Har kjøpt den et sted i Sverige også. I Sverige var det stooore poser, i dette fillelandet får man bare de vanlige.

Er hvertfall verdens beste chips. Smaker litt bedre i andre land enn den her i Norge, synes jeg.

• 1 måned senere...
Skrevet

spar hadde ikke, meny hadde ikke , rema hadde ikke, coop prix hadde ikke, coop obs hadde ikke, svinesund butikkene hadde ikke ,kiwi hadde ikke ,

jeg blir gaaal jeg vil ha den chipsen NÅÅÅÅÅÅ ;(

Skrevet

Denne varianten kom og forsvant for 10-15 år siden. Nå skjer det samme igjen. Utrolig irriterende! Hva har nordmenn i mot ting som smaker litt annerledes enn paprika og Salt og pepper?

Skrevet

Hadde satt pris på at dere nevnete hvor i landet og hvilken sted butikken ligger dere fant salt og eddik chipsen! spiller ingen rolle hvordan merke så lenge det er eddit og salt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...