Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Er det mulig og lage trophies eller noen slags "challenges" eller hemmelige ting du kan oppnå på dine egne baner når andre spiller dem`? :)

 

Du kan jo lage en gjenstand, og gjøre så dennee gjenstanden blir en premie du kan finne i banen, eller får for å fullføre banen, eventuelt uten å dø, at du har fått tak i alle premier. Også kan du jo låse en bane du har laget, og legge en nøkkel i en annen, så du må ha spilt den ene for å spille den andre. Du kan vel faktisk lage en hel historie-modus på den måten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mangler 1 hjerte på min bane: Runners Delight er navne

Ser noen har spilt banen men orker ikk gi hjerte

Mens en bane jeg spilte som var kun en karusell som gikk rundt i 30 sekunder hadde 500 hjerte og godt over 600 som har testet det. Og jeg mislikte den banen totalt :p

 

Skal hjerte banen din i morgen ;) Bare minn meg på om det.

Lenke til kommentar
Jeg mangler 1 hjerte på min bane: Runners Delight er navne

Ser noen har spilt banen men orker ikk gi hjerte

Mens en bane jeg spilte som var kun en karusell som gikk rundt i 30 sekunder hadde 500 hjerte og godt over 600 som har testet det. Og jeg mislikte den banen totalt :p

 

ser at det er flere en meg som misliker slike baner ja. :!:

 

hearta bana di, ble nr.1 på highscore lista og skreiv comment.

så da håper eg du prøver min bane som eg brukte et X antall kvelder på. (flight of the amazon king) nesten ingen som har spilt den. Tør påstå at den er bedre en karuseller!

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Nå er min første bane oppe og går inne på LittleBigPlanet online. Jeg har brukt bortimot 10-15 timer på den og er fornøyd - spesielt siden den er min første bane.

 

Banen heter:

 

Danger Caves

 

Det er mange treff hvis man søker på Danger Caves, så det blir enklere med PSN ID:

 

d14norway

 

Test den ut og legg den til 'Hearted' om du liker den :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Jeg mangler 1 hjerte på min bane: Runners Delight er navne

Ser noen har spilt banen men orker ikk gi hjerte

Mens en bane jeg spilte som var kun en karusell som gikk rundt i 30 sekunder hadde 500 hjerte og godt over 600 som har testet det. Og jeg mislikte den banen totalt :p

 

ser at det er flere en meg som misliker slike baner ja. :!:

 

hearta bana di, ble nr.1 på highscore lista og skreiv comment.

så da håper eg du prøver min bane som eg brukte et X antall kvelder på. (flight of the amazon king) nesten ingen som har spilt den. Tør påstå at den er bedre en karuseller!

 

Og en til. Jeg går på "Kule brett/Cool levels", og finner en bane med 712 hjerter. Nå forventer jeg meg noe virkelig bra. Det er en bane der du setter deg inn i et kjøretøy, kjører oppover, litt nedover, og litt bortover i 30 sek, før du krasjer inn i veggen og kommer i mål. Føler meg "Rickrolled".

Lenke til kommentar
Heart-trofeene har ødelagt hele konseptet med hjertene, siden folk nå får andre folk til å hjerte dem. Synd.

Jeg tror de har fått det med seg, Media Molecule. Jeg håper ihvertfall det.

 

Håper jeg også. Altså, er jo glad for at det er trofeer, men det skulle vært gjort på en litt annen måte. Uten at jeg egentlig har noen bedre idé om hvordan selv.

Lenke til kommentar

Har nå ca 51 hjerter på alle banene mine til sammen, så da mangler jeg at rundt 12-14 hjerter meg (ikke banene mine, men meg som skaper) for at jeg skal få troféet. Hadde blitt veldig takknemlig om noen av dere hadde hjulpet meg, de av dere som hjerter meg hjertes selvsagt tilbake. :)

Lenke til kommentar

Da var min femte bane publisert, ble ganske fornøyd med den.

 

Navn: SackGyver

Beskrivelse: Basert på tv-serien MacGyver (som går på.. tv2, tror jeg... :p).

 

"Rescue Maria, and defeat the evil Mursock (Murdoc) with bombs, gaffer tape and ketchup."

 

Legg meg til, Felles00, så blir det lettere å finne den!

Lenke til kommentar
Sitter fast på en av de første banene jeg. "Skate til seier" heter den. Skal bruke en jetpack lignende ting. Noen kan hjelpe meg med denne?

 

Kan sikker hjelpe deg litt, jeg. Men vet ikke om jeg orker så seint på natta.. :dontgetit:

He he, vi kan ta det imårrå elno. Men er jo en av de aller første banene. Vet ikke om det er noe multiplayer elno her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...