Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tenker jeg en hoppbakke, med noe stash på.

En utfordring for å komme seg til toppen, ikke for vanskelig.

 

Så en stor hoppbakke hvor hoppet må være ganske vanskelig.

Muligens med noen grip objekter i luften etc.

 

jeg bare kastet ut et forslag egentlig. :)

Joa er mulig det... Skjønner tegninga, men jeg tenkte mer et minigame, som det Mm har laget, hoppe over slipset til en gubbe så går det fortere og fortere, så skal man liksom sette highscore.

Lenke til kommentar

Hva med en bane der det kommer forskjellige fallende objekter ned i huet på deg? Du avgrenser et lite felt til å være bane, og setter opp masse greier som faller i hodet på spilleren.. Det spyles ut poeng som regner ned over deg hele tida, men samtidig faller det ned kasser som går i lufta i det de treffer bakken, brennende treplanker , elektriske golfballer og andre farlige ting som blir værende på bakken i noen sekunder, før de forsvinner og det kommer flere osv..

 

Starter i det små, etter hvert blir det vanskeligere og vanskeligere å holde seg i live.. Blir det for vanskelig kan du jo også legge til at en liv/sjekkpunkt greie også faller ned med jevne mellomrom..

Lenke til kommentar
Hva med en bane der det kommer forskjellige fallende objekter ned i huet på deg? Du avgrenser et lite felt til å være bane, og setter opp masse greier som faller i hodet på spilleren.. Det spyles ut poeng som regner ned over deg hele tida, men samtidig faller det ned kasser som går i lufta i det de treffer bakken, brennende treplanker , elektriske golfballer og andre farlige ting som blir værende på bakken i noen sekunder, før de forsvinner og det kommer flere osv..

 

Starter i det små, etter hvert blir det vanskeligere og vanskeligere å holde seg i live.. Blir det for vanskelig kan du jo også legge til at en liv/sjekkpunkt greie også faller ned med jevne mellomrom..

Har faktisk tenkt på det selv, ikke akkurat som du sier men en bane der det faller ned farlige ting som man må unngå. Men nå ga du meg en, hva skal jeg si, tupp i rævva på en måte :p

Lenke til kommentar
Hva med en bane der det kommer forskjellige fallende objekter ned i huet på deg? Du avgrenser et lite felt til å være bane, og setter opp masse greier som faller i hodet på spilleren.. Det spyles ut poeng som regner ned over deg hele tida, men samtidig faller det ned kasser som går i lufta i det de treffer bakken, brennende treplanker , elektriske golfballer og andre farlige ting som blir værende på bakken i noen sekunder, før de forsvinner og det kommer flere osv..

 

Starter i det små, etter hvert blir det vanskeligere og vanskeligere å holde seg i live.. Blir det for vanskelig kan du jo også legge til at en liv/sjekkpunkt greie også faller ned med jevne mellomrom..

Har faktisk tenkt på det selv, ikke akkurat som du sier men en bane der det faller ned farlige ting som man må unngå. Men nå ga du meg en, hva skal jeg si, tupp i rævva på en måte :p

 

Vær så god ;)

Lenke til kommentar

Alpine Ski Resort

Lansering: 8/10-08 Kveldstid

Status: 50%

 

Stort skianlegg hvor man velger selv hvilken aktivitet man driver med. Man kan f.eks ta heisen opp fjellet og sette utfor verdens største hopp å score poeng. Eller dra på snøscooter safari og fjellklatring blant annet.

Meget detaljert, har tegnet og laget alt fra fjelldetaljer til hus med vinduer og dekor innvendig ja hele tatt :) Håper jeg rekker å få det ferdig idag.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Alpine Ski Resort

Lansering: 8/10-08 Kveldstid

Status: 50%

 

Stort skianlegg hvor man velger selv hvilken aktivitet man driver med. Man kan f.eks ta heisen opp fjellet og sette utfor verdens største hopp å score poeng. Eller dra på snøscooter safari og fjellklatring blant annet.

Meget detaljert, har tegnet og laget alt fra fjelldetaljer til hus med vinduer og dekor innvendig ja hele tatt :) Håper jeg rekker å få det ferdig idag.

 

Høres bra ut, gleder meg til å prøve :dribble:

Lenke til kommentar
Æsj, hvordan kan jeg egentlig få en beta-key? :(

 

hehe, ganske godt jobbet å ikke ha fått tak i en her inne de siste dagene da, men er du litt aktiv når folk er våkne skaffer du sikkert en ;)

 

Jepp, ganske godt gjort :!:

 

En del sider som gir ut med gjevne mellomrom pluss at det er mange som gir ut keys her på forumet.. Bare jeg har gitt ut 7 keys her! :thumbup:

Lenke til kommentar

:ohmy:

 

DA PRØVER JEG HER.

 

For jeg har dessverre ikke vært veldig aktiv her inne, men LittleBigPlanet er det spillet jeg gleder meg MEST til akkurat nå. Jeg har LittleBigPlanet theme på Playstation'en, LittleBigPlanet bakgrunssbilde på PCen, LittleBigPlanet theme på iPhone'n, og jeg har plakat på veggen av Sackboy.

KAN NOEN GI MEG EN KEY?

 

Værsåværsåværsåværsåsnill!

Lenke til kommentar
Alpine Ski Resort

Lansering: 8/10-08 Kveldstid

Status: 50%

 

Stort skianlegg hvor man velger selv hvilken aktivitet man driver med. Man kan f.eks ta heisen opp fjellet og sette utfor verdens største hopp å score poeng. Eller dra på snøscooter safari og fjellklatring blant annet.

Meget detaljert, har tegnet og laget alt fra fjelldetaljer til hus med vinduer og dekor innvendig ja hele tatt :) Håper jeg rekker å få det ferdig idag.

Åssen går det med brettet Avean? Jeg ser frem til det, om det ikke er lansert alt.

Lenke til kommentar
Alpine Ski Resort

Lansering: 8/10-08 Kveldstid

Status: 50%

 

Stort skianlegg hvor man velger selv hvilken aktivitet man driver med. Man kan f.eks ta heisen opp fjellet og sette utfor verdens største hopp å score poeng. Eller dra på snøscooter safari og fjellklatring blant annet.

Meget detaljert, har tegnet og laget alt fra fjelldetaljer til hus med vinduer og dekor innvendig ja hele tatt :) Håper jeg rekker å få det ferdig idag.

Åssen går det med brettet Avean? Jeg ser frem til det, om det ikke er lansert alt.

 

Straks ferdig :) hehe har laget flere snowboard som man kan sette utfor med, brukte veldig lett materiale så man kan enkelt flippe/ta salto om man drar i festene på brettet når du er lufta :p Men må legge til flere aktiviteter før jeg publiserer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...