Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Nå som stadig flere får tilgang til beta´n og spillet er rett rundt hjørnet, hadde det vært morsomt å hatt en oversikt over alle brettene som blir laget av forumets brukere. Jeg kommer til å oppdatere listen under over nye brett som blir laget av forumets brukere, so keep on posting.

 

1. The Pudding part II - Stavaas

2. LittleBigNinja - Stavaas

3. Little Mega Man - Stavaas

4. The Aquabag - GhostViper

5.

- Jimmy_Norway

6.

- Jimmy_Norway

7.

- Jimmy_Norway

8.

- Jimmy_Norway

9. LittleBigDiet - HolyTurf

10. The Big Climb - HolyTurf

11. The LittleBig Thing - Felles00

12. LittleBigRocketRace - Aleks_1

13. LittleRace - Undesired5535

14. Slippery Forrest - Archon

15. Bring me home - Permo

16. classic platform - looney79

17. Burning Rollercauster - Felles00

18. Slippery Forrest (Long version) - Archon

19. Little tricky trucker - Didrik

20. One Little slip - Henrymeen

21. Leaving London - GhostViper

22. Solsviken Fingertrimiator - Solsviken

23. Resistance Fight against the Chimera - Pesico

24. LittleBIGFire - ?

25. Fun map - Shadowfaks

26. LittleBIGXmas-giveaway - ?

27. Flight of the amazon king - frode321

28. kebab222 big level - ?

29. LittleBIGAdventure - Felles00

30. Driving home for xmas - ?

31. Visiting a planet - Romvesen

32. Runners Delight - Toman85

33. Alle mot 1 - Henrymeen

34. Rooftop race - Aleks_1

35. Disco dancing - Didrik

36. Mr. Paccy´s WORLD - Trixhead

37. Top Gun Anthem - AxelFandangio

38. Call of Duty - ?

39. Golden cavein surprise - ?

40. Agent sackboy - Henrymeen

41. Nr2 - methano83

42. thin ice, trophies! - Sivdelfin

43. Burning surprise - Sivdelfin

44. Danger Caves - d14norway

45. the hill - viuldriftking

46. Teamplay! - d14norway (4 players only)

47. SackGyver - Felles00

48. Dr. Awesome - ?

49. Multiplayer Canyon - ? (2 players)

50. Santas Little Helper - Kuff1

51. Aztec Ruins - Toman85

52. Dragoon Escape - z1ndr3

53. Smoothy - Rambo Einar

54. Secret trophy and vehicles stage - arh-m

55. Metal Gear Solid - Heronemis

56. The workshop - Niks93

57. My imaginary Mario level - Toman85

58. Mario Music - Toman85

59. LittleBigEasyness - evilracing9

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Pudding part II

Første banen jeg lagde (ja, det finnes ingen part I) Ikke noe avanserte greier.

 

LittleBigNinja

Den jeg er mest fornøyd med. Masse kule småting. Anbefales :)

 

Little Mega Man

Simpel bane, men jeg lagde en gigantisk 8 bit Mega Man av hundrevis av små klosser av forskjellig materiale som jeg limte sammen. Bare Mega Man figuren får "termometeret" til å bikke 50% fordi det er så mange små deler. Acer du banen får du den gigantiske Mega Man'en i gave ;)

Lenke til kommentar

Jeg testet "LittleBigNinja" i dag, og må si jeg ble imponert :thumbup:

Ett av de beste brettene jeg har prøvd. Krevde litt tenking, var utfordrende og hadde litt lengde.

Likte spesielt godt "Use your senses"....

Keep ut the good work :)

 

PS: Oppdaget en liten bug. Hvis man dør...

 

...når man skal hoppe ned til det andre sjekkpunktet, så funker ikke heisen som går opp, ved "Use your senses". Hadde kanskje vært greit med et sjekkpunkt på toppen der også.

 

Lenke til kommentar
Jeg testet "LittleBigNinja" i dag, og må si jeg ble imponert :thumbup:

Ett av de beste brettene jeg har prøvd. Krevde litt tenking, var utfordrende og hadde litt lengde.

Likte spesielt godt "Use your senses"....

Keep ut the good work :)

 

PS: Oppdaget en liten bug. Hvis man dør...

 

...når man skal hoppe ned til det andre sjekkpunktet, så funker ikke heisen som går opp, ved "Use your senses". Hadde kanskje vært greit med et sjekkpunkt på toppen der også.

 

Tusen takk. Jeg er ganske fornøyd selv :)

Har du funnet easter egget på LittleBigNinja enda da? ;)

 

Og takk for tilbakemelding angående den delen. Jeg har ikke sett det problemet før nå, og jeg har en annen løsning enn nok en checkpoint.

 

 

I stedet for en ekstra checkpoint kan jeg bare gjøre om vinsjen til et avstivet stempel sånn at den lille svampbiten du holder fast i ikke setter seg fast i den øvre etasjen på grunn av at man svinger den til side. Skal fikse det når jeg kommer hjem.

 

 

Det er to jævlig kule brett du bare MÅ prøve. De heter LittleBigColossus og Death And All His Friends. Absolutt de beste som er laget hittil.

Tror det er noen fra NeoGAF som står bak dem.

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

LittleBigDiet

Første banen jeg lagde. Er antageligvis blant de lengste banene som er lagd i betaen.(Termometeren ble 3/4 fyllt :p) Må innrømme at banen er i det vanskeligste laget.

 

The Big Climb

Min andre bane. Brukte litt lenger tid på finpussing og bugfiksing. Har mange kule dupeditter, bl.a. en rakettbil og en katapult. Synes de som er med i betaen burde gi denne banen et forsøk, selv om rakettbilen en sjelden gang kan henge seg... :p

 

Du kan adde PS3 nicket mitt(HolyTurf) hvis det hjelper deg å finne banene.

Endret av Turfy
Lenke til kommentar
Har du funnet easter egget på LittleBigNinja enda da?

Det er to jævlig kule brett du bare MÅ prøve. De heter LittleBigColossus og Death And All His Friends. Absolutt de beste som er laget hittil.

 

Har ikke hatt tid til å spille noe i det siste, men skal være på jakt etter easter egget når jeg prøver det neste gang :)

Har prøvd LittleBigColossus og er enig i at det er et utrolig kult brett. Spilte det sammen med en annen sackboy som aldri greide å komme seg opp på kolossen. Når han først kom seg opp så falt han ned igjen. Han prøvde minst 20 ganger før han ga opp...

 

Hvor finner jeg mapsne deres?

 

Bruk søkefunksjonen og søk på brettnavnet.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Har du funnet easter egget på LittleBigNinja enda da?

Det er to jævlig kule brett du bare MÅ prøve. De heter LittleBigColossus og Death And All His Friends. Absolutt de beste som er laget hittil.

 

Har ikke hatt tid til å spille noe i det siste, men skal være på jakt etter easter egget når jeg prøver det neste gang :)

Har prøvd LittleBigColossus og er enig i at det er et utrolig kult brett. Spilte det sammen med en annen sackboy som aldri greide å komme seg opp på kolossen. Når han først kom seg opp så falt han ned igjen. Han prøvde minst 20 ganger før han ga opp...

 

Hvor finner jeg mapsne deres?

 

Bruk søkefunksjonen og søk på brettnavnet.

 

Eller, du kan bare legge til alle her inne som spiller betaen i vennelista, så kan du gå på den venstre månen, trykke på "Venner" elles noe sånt. Trykk på en av vennene og alle banene han/hennes kommer opp..

Lenke til kommentar

Har prøvd meg litt frem nå. artig med byggeting :thumbup: , men har ikke blitt ferdig med ett brett enda.

Lurte på en ting angående 3-way-switch. kan jeg med f.eks et skateboard feste en rocket på hver side og en 3-way-switch på brettet som kan brukes til å aktivere den ene, eller den andre, slik at man kan styre hvilken retning man vil kjøre??

 

Eller må man ha to switcher for å få til det? :ermm:

Lenke til kommentar
Hmmm...ikke jeg heller. Kanskje det tar litt tid før nye brett blir snappet opp av søkemotoren? Noen som vet om brettet blir klart for allmenheten med en gang eller om det tar litt tid?

 

Hva er PSN-en din, da? Kan jo bare legge deg til, så blir det lettere å finne brettet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...