Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt brett fra meg. Heter Disco dancing. Er et score brett. Om å gjøre å få mest mulig poeng ute på danse gulvet mens man må passe seg for fallende disco lys.

Prøv å se hvor lenge dere overlever og hvor mye poeng dere får. Tips for å overleve lenge er å holde seg helt til sidene.

Hjerter er velkommne :)

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar

Masse kult her :) Kjøpte meg spillet på fredag, hadde store forventninger, men jeg forventa ikke at spillet skulle oppfylle forventningene ... If that makes any sense. Fantastisk morsomt spill.

 

Men lurer på en ting. Hvilke baner er det som dukker opp når jeg går på "cool levels"? Er det alle use created levels, eller bare de mest populære? I tilegg, hva er det tallet som står ved sida av alle baner (storybaner også, tallet står ved siden av et ikon jeg ikke klarer å se hva er)

 

Savner en litt mer systematisk funksjon for å finne baner. Typisk lister rangert etter antall hearts, slik at de mest populære (og sannsynligvis beste banene kommer øverst ...)

 

Forresten, jeg har sett "Ninja"-banen din InTheVan. Men jeg har ikke prøvd den. Virka som den var ganske så populær :)

Lenke til kommentar
Men lurer på en ting. Hvilke baner er det som dukker opp når jeg går på "cool levels"? Er det alle use created levels, eller bare de mest populære?

 

I tilegg, hva er det tallet som står ved sida av alle baner (storybaner også, tallet står ved siden av et ikon jeg ikke klarer å se hva er)

 

Savner en litt mer systematisk funksjon for å finne baner. Typisk lister rangert etter antall hearts, slik at de mest populære (og sannsynligvis beste banene kommer øverst ...)

 

når du trykker på cool levels får du først og fremst fram dei mest populære, men av og til dukker det opp heilt nye baner også av en eller anna rar grunn.

 

Etter det eg har forstått er tallet som står ved sida av banene kor mange som spiller ONLINE på den bana på det tidspunktet. ikonet er en liten sackboy.

Lenke til kommentar

Jeg er akkurat ferdig med mitt første brett.

 

"Golden cavein surprise" heter det. Det handler om å komme seg helskinnet ut av et fjell. Det ble ganske detaljert og bra hvis du spør meg. :)

 

Dere får prøve det, og hearte hvis dere har lyst. Jeg skal jaggu teste ut brettene som blir nevnt her. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...