Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Jeg har bare et lite spørsmål her, jeg driver og oppgradrerer en bane jeg har laget...

 

Er det mulig å gjøre sånn at et stempel (piston) får forskjellige "pause-tider"? Altså:

 

Jeg skal lage en heis som går opp og ned. Veien opp tar 10 sek og veien ned tar 10 sek. Nederst og øverst skal det være to "dører" som går fra hverandre (åpnes) er der, og sammen igjen (lukkes) når heisen skal bort.

Altså, jeg vil at dørene først skal åpnes (gå fra hverandre), vente i 3-7 sek før de lukkes. Så tar det 15-20 sek (heisen går til den andre "holdeplassen og tilbake igjen) før prosessen gjentas, og dørene åpnes.

 

Er dette mulig å få til ved hjelp av noen switcher eller noe sånt...? Kan noen lære meg hvordan?

 

 

Skjønte ikke helt hva du mente men en sensorbryter eller to kan funke.

 

Eller flere

 

 

Ok, skal sjekke det..

 

En annen ting jeg lurer på nå: En plattform er festet til et stempel. Jeg vil at plattforumen skal bli skjøvet oppover, litt etter litt, men aldri gå ned igjen. Altså oppover ett hakk, vente 2 sek, ett hakk til, vente to sek osv.. Og kanskje gå fortere og fortere. Hvordan får jeg til dette?

 

Vet egentlig ikke jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har bruk for kjøretøy for å lage bane, eller secret trophy? Dak kan dere prøve min Secret trophy and vehicles stage;)

 

Heter banen "Secret trophy and vehicle stage?

 

ja

 

Kai. Hvordan fungerer det at man kan lagre detaljer/ting du har laget på mine baner slik at jeg kan bruke dem i de jeg lager selv? :)

Lenke til kommentar

Arhm, selv om det kommer at folk joiner så ser jeg ingen når jeg spiller historiebrettene online. Er noe galt? Misforstår jeg noe? Hvis de andre tar klistremerker o.l får jeg dem og, eller er det kun de?? Vil spille med andre OG ha tingene vi finner.. ;) Så, hvordan fungere det?

Endret av coolio1
Lenke til kommentar

Hvis du har passert et skilt med en sackboy på, og skiltet "snurrer" rundt og viser et rødt kryss, betyr dette at ingen andre kan joine etter dette. Hvis dere inviter noen vil de bare se dere spille, og de kan "chatte" med dere. Når dere så er ferdige med banen, og retunerer til Pod-en, dukker de opp.

 

Og ja, alle får det alle tar ;)

Lenke til kommentar
Hvis du har passert et skilt med en sackboy på, og skiltet "snurrer" rundt og viser et rødt kryss, betyr dette at ingen andre kan joine etter dette. Hvis dere inviter noen vil de bare se dere spille, og de kan "chatte" med dere. Når dere så er ferdige med banen, og retunerer til Pod-en, dukker de opp.

 

Og ja, alle får det alle tar ;)

 

Herlig! Selv om de andre har passert det skiltet du pratet om, så får jeg det de har gjort i løpet av hele runden altså?`Selv om jeg ikke spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...