Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Hvis du har passert et skilt med en sackboy på, og skiltet "snurrer" rundt og viser et rødt kryss, betyr dette at ingen andre kan joine etter dette. Hvis dere inviter noen vil de bare se dere spille, og de kan "chatte" med dere. Når dere så er ferdige med banen, og retunerer til Pod-en, dukker de opp.

 

Og ja, alle får det alle tar ;)

 

Herlig! Selv om de andre har passert det skiltet du pratet om, så får jeg det de har gjort i løpet av hele runden altså?`Selv om jeg ikke spiller?

 

Nei, det tror jeg ikke. Du må ha vært med på banen, du kan ha dødd mange ganger, ikke passert mål osv. men du må nok ha vært med på banen for å få tingene.. Derfor er det lurt å vente i Poden sin/vente med å passere skiltet hvis du har invitert venner, så de får være med og ikke bare må se på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg holder på å lage prison break season 1,2,3 og 4 baner. Jeg har laget ferdig de 2 første sesongene og har begynt på tredje, hvis det er noen som ser på serien, har dere noe tips til å lage fengselet?? :)

 

Virker intresangt, knallbra serie!

 

har du lagt ut de 2 første så folk kan spille dem?

 

Har ikke publisert dem, skal vente å lage sånn at du først må ta sesong 1, og ta nøkkelen til ses.2 osv.... nøkklene blir ikke vanskelig å finne, men hvis du vil prøve dem er det bare å adde meg;)

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med historiedelen. Fikk en trophy som het "Eventyret har akkurat begynt" eller noe.

 

Lurer bare på hva dere synes. Er det like stor underholdningsverdi og spille alene eller med andre gjennom baner på nettet? Blir det samme følelsen av å hoppe rundt på forskjellige tilfeldige baner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...