Gå til innhold

Reklamer for ditt LittleBigPlanet brett her


praystation

Anbefalte innlegg

Alpine Ski Resort

Lansering: 8/10-08 Kveldstid

Status: 50%

 

Stort skianlegg hvor man velger selv hvilken aktivitet man driver med. Man kan f.eks ta heisen opp fjellet og sette utfor verdens største hopp å score poeng. Eller dra på snøscooter safari og fjellklatring blant annet.

Meget detaljert, har tegnet og laget alt fra fjelldetaljer til hus med vinduer og dekor innvendig ja hele tatt :) Håper jeg rekker å få det ferdig idag.

Åssen går det med brettet Avean? Jeg ser frem til det, om det ikke er lansert alt.

 

Straks ferdig :) hehe har laget flere snowboard som man kan sette utfor med, brukte veldig lett materiale så man kan enkelt flippe/ta salto om man drar i festene på brettet når du er lufta :p Men må legge til flere aktiviteter før jeg publiserer.

Dette høres bra ut :D gleder meg :D Noen ninjaer her og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan går det med banen din, Avean..?

 

Har virkelig store forventninger nå.. :p

Tipper det blir ferdig idag, har strevd og revet av meg håret for å lage perfekte snowboardet som takler hopp uten at det knuses. Men har nå fått det til, nå har jeg dritkjapt snowboard som glir og takler hoppkanten. Tok backflip istad og stod :D

Lenke til kommentar

Avean.

 

Du er litt mer oppdatert på å lage brett en meg tydligvis, så jeg fyrer ut et tips dersom det er mulig vel og merke.

 

Opplever stadig baner hvor det ikke finnes en slags "reset" funksjon på utstyr en bruker.

F.eks en bruker snowboardet og en bug/feil/ikke klarer hoppet så må man starte brettet på nytt for å få ex snowboardet på toppen igjen. Mulig å fikse en reset ?

Lenke til kommentar
Avean.

 

Du er litt mer oppdatert på å lage brett en meg tydligvis, så jeg fyrer ut et tips dersom det er mulig vel og merke.

 

Opplever stadig baner hvor det ikke finnes en slags "reset" funksjon på utstyr en bruker.

F.eks en bruker snowboardet og en bug/feil/ikke klarer hoppet så må man starte brettet på nytt for å få ex snowboardet på toppen igjen. Mulig å fikse en reset ?

 

Hva med å lagre snowboardet som et objekt og sette inn en emitter som er koblet til en bryter der du vil Snowboardet skal dukke opp?

Bare kluss rundt med instillingene til emitteren sånn at om du sitter fast så går du bare tilbake til bryteren for å få et nytt snowboard :)

 

Tror det burde funke.

Lenke til kommentar
Avean.

 

Du er litt mer oppdatert på å lage brett en meg tydligvis, så jeg fyrer ut et tips dersom det er mulig vel og merke.

 

Opplever stadig baner hvor det ikke finnes en slags "reset" funksjon på utstyr en bruker.

F.eks en bruker snowboardet og en bug/feil/ikke klarer hoppet så må man starte brettet på nytt for å få ex snowboardet på toppen igjen. Mulig å fikse en reset ?

 

Ja jeg bruker å spole, er vel ikke noe reset item tror jeg.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Avean.

 

Du er litt mer oppdatert på å lage brett en meg tydligvis, så jeg fyrer ut et tips dersom det er mulig vel og merke.

 

Opplever stadig baner hvor det ikke finnes en slags "reset" funksjon på utstyr en bruker.

F.eks en bruker snowboardet og en bug/feil/ikke klarer hoppet så må man starte brettet på nytt for å få ex snowboardet på toppen igjen. Mulig å fikse en reset ?

 

Ja jeg bruker å spole, er vel ikke noe reset item tror jeg.

 

Hvordan spoler du?

Ikke når man lager, men mens man spiller?

 

Det som er blitt et lide hodebry med alle brettene er at mange har en gjenstand du skal hoppe på, som så skal frakte deg videre.

Om man er uheldig å dette av eller dø før neste checkpoint starter man opp før denne gjenstanden, som nå er borte og brettet må restartes:/

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Avean.

 

Du er litt mer oppdatert på å lage brett en meg tydligvis, så jeg fyrer ut et tips dersom det er mulig vel og merke.

 

Opplever stadig baner hvor det ikke finnes en slags "reset" funksjon på utstyr en bruker.

F.eks en bruker snowboardet og en bug/feil/ikke klarer hoppet så må man starte brettet på nytt for å få ex snowboardet på toppen igjen. Mulig å fikse en reset ?

 

Ja jeg bruker å spole, er vel ikke noe reset item tror jeg.

 

Hvordan spoler du?

Ikke når man lager, men mens man spiller?

E nok bare når man lager man spoler. Han tester det vel i buildmode.

Lenke til kommentar
min første beta bane. Test den :)

Solsviken Fingertrimiator

 

Ikke noe spesielt, kan være litt vanskelig å hoppe noen plasser, men den e nøye testet og alt ting skal funke.

Om ikke rakettbilen beveger seg, hopp på fronten og start derfra

Foreslår et checkpoint mellom rakettbilen og piggene hvis du vet kor eg mene :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Resistance - Fight against the Chimera

PSN id: Pesico

 

Video: http://uk.youtube.com/watch?v=rbDS_mi4zv0

 

Den er kort, men den har skjulte ting. Du kan blant annet vinne en chimerafigur (tatt bilde av figuren man får på Collectors Edition med våpen i hånda.

 

Eh.. Du er ikke redd for at banen din blir "moderert"(les = slettet)...? Resistance og Chimera er det vel copyright på..? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...