Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Jeg må helt ærlig innrømme at denne telefonen kun var ett irritasjonsmoment for min del, og det varte ikke lenge før den ble byttet ut med Htc Hero.

 

Uansett, min datter på 7 år har ekstremt lyst å bruke denne telefonen, så da lurer jeg på om dere kan hjelpe meg med noen spill, "temaer" eller "skall" som gjør denne telefonen mer brukervennlig for en jente på 7 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg anger ikke i det hele tatt med valget mitt, 5800 er rett og slett den beste mobilen jeg noen sinne har hatt, og det har blitt en del siden min første i 1993. Batteriet holder ennå meget lenge, etter et år med bruk. Og det beste er - at mobilen bare blir bedre og bedre med de nye fw som kommer. Den siste likte jeg meget godt.

 

Greit den har ikke så bra kamera, men nå er jeg en fotomann så jeg har altid med meg en kompakt uansett så det er ikke det store problemet. Jeg er på nett, hører musikk, laster podcast osv. osv. og jeg er like forundret over hvor skjelden jeg må lade den.

 

Topp mobil, som jeg ennå anbefaler til folk som skal ha seg mobil.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få opp hvem som er avsender av sms'en uten at man må gå inn på meldingene? Jeg har leitet og leitet, men finner ikke mulighet til å få opp dette.

Vet ikke akkurat hva du er ute etter men det finnes en sak i ovi-store som heter SMS Preview, jeg syns den er kjekk ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...