Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mannen med ljåen. En mye mer stabil lommelykt ville vært Brightlight laget av offscreen. Du finner den på ovi store.

Ang. buggen ved at skjermen går i striper er velkjent her også. Har ikke hendt meg så ofte, men min bror har hatt store problemer med dette. Jeg tipper at løsningen, som ved alt annet er en hard rest.

Lenke til kommentar

Nå har ikke oppdateringen hjulpet noen ting på DTMF, hvor en fremdeles må trykke ørten valg før en får sendt neste tall til det automatiske menysystemet hos nettbank, teleoperatør også videre.

 

Er virkelig programvaren så "dum", eller finnes det en innstilling som gjør veien kortere mellom hvert sendte tall?

Endret av G
Lenke til kommentar

Er det andre som har problem med at skjermen går i ymse fargevariasjonar og striper? Det skjer ganske ofte, fyrst trudde eg det var ein reaksjon på kulda, men no skjer det heile tida.

 

jeg har fått dette problemet etter jeg oppdaterte, når jeg glemmer vinduet og det er kaldt i rommet får jeg dette problemet. men ikke når jeg legger den under puta .. jævlig og skru av alarmen når skjermen er slik :no:

Lenke til kommentar

Nå har ikke oppdateringen hjulpet noen ting på DTMF, hvor en fremdeles må trykke ørten valg før en får sendt neste tall til det automatiske menysystemet hos nettbank, teleoperatør også videre.

 

Er virkelig programvaren så "dum", eller finnes det en innstilling som gjør veien kortere mellom hvert sendte tall?

 

Skjønner ikke helt problemstillingen.

Nå du har ringt telefonbanken trykker du oppringning og så taster du tallene du vil ha.

Så vidt jeg klarer å telle er det 1. valg du må ha mere enn en vanlig mobil med taster.

Lenke til kommentar

Er det andre som har problem med at skjermen går i ymse fargevariasjonar og striper? Det skjer ganske ofte, fyrst trudde eg det var ein reaksjon på kulda, men no skjer det heile tida.

Skjer hos meg også, skjer når det er kaldt.

 

Men lest at alle nokia 5800 som er produsert før mai 2009 har denne feilen, det er bare å levere den inn så skal nokia bytte skjermen :D

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Har du prøvd å besøke hjemmesiden til operatøren din og bestille ny profil for pakkedata? Det høres ut som internettprofilen din har blitt slettet/korrupt/inkompatibel etter oppdateringen.

 

Har fått tilsendt, og installert, oppsett for MMS, WAP og internett. Det jeg ikke har bedt om innstillinger for er e-post, KontaktSynk og MobilTV. Flere valg får jeg ikke. Får ikke opp noe på "manuelle innstillinger" for 5800, men jeg får vel kikke litt på en av de andre.

Lenke til kommentar

I morgen skal jeg ned til elkjøp for å reklamere på telefonen, bl.a pga skjerm problemet.

Men jeg lurer på hvilke rettigheter jeg har angående lånetelefon?

Har jeg krav på tilsvarende? aka hvis jeg MÅ ja en mobil med wifi, har jeg da krav på en med wifi?

 

 

EDIT: leste litt her --> http://www.mobilen.no/wip4/krev-bedre-laanetelefon/d.epl?id=39878

Men linken som fører til Vedtaket til forbrukerutvalget "finner ikke dokument". Noen som vet hvor jeg finner det? :)

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

 

Takk :D

 

Leverte inn telefonen i dag, han på elkjøp sa Nokia hadde blitt veldig flinke og raske nå, så det tok vanligvis ikke mer en en uke. Han hadde bare gamle mobiler å låne ut, så orka ikke å kreve noen ting ettersom det kanskje ikke tar mer en, en uke.

Noen som har erfaring om hvor lang tid det tar? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...