Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis ble sammen med eksen - banket ham opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg syns er litt teit..

La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X.

Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame ;)

 

Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama.

Det er nettopp det jeg mener. Folk lar sinnet gå utover den personen som forsåvidt er helt uskyldig oppi det hele.

Lenke til kommentar

Ganske så idiotisk.

Har ikke tall på hvor mange her i byen som har fått seg en over kjeften fordi de har prøvd seg på ei dame. Typen bør heller ta det som et kompliment at noen i det hele tatt snur seg etter henne!! Blæh.. :roll:

Grisebanke en fyr fordi han har bra smak liksom?

 

 

Hadde folk fått tak i den personen som tente på rideskolen her, hvor 12 hester døde, hadde h*n fått seg et par kraniebrudd.

Hevn løser ingenting sies det. Men du verden så godt det gjør å slå når man har "grunn" til det.

(Legg merke til grunn i hermetegn).

kjenner jeg går snakker forbi topicen nå men.

Lenke til kommentar
En ting jeg syns er litt teit..

La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X.

Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame ;)

 

Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama.

 

2 vidt forskjellige ting, førstnevnte hadde jeg blitt forbanna på dama...såklart fyren også, men han har jeg ikke noe forhold til. Sistnevnte blir du bare grisesåret for der er det 2 personer som du er glad i som reævpuler deg.

Men bestekameraten har fortsatt ikke gjort noe galt. Hvis også dama slår opp først, og de blir sammen etterpå, slik at ingen har vært utro eller noe, så er det ingen som har gjort noe galt, annet enn å bli forelsket. At du da skal banke noen fordi de forelsker seg blir litt for søkt.

Lenke til kommentar
Aldri om jeg hadde tatt dama til en kompis, om jeg så hadde vært på knærne forelsket. Det er jævlig egoistisk og gjør ikke slikt mot kamerater

 

Det er det jeg mener også og jeg har tatt det valget før.......og angrer ikke et sekund.

jeg heller hadde nok ikke gjort noe slikt mot en kamerat, men det er like fullt ikke noen legitim grunn til å slå meg ned om jeg gjør det. Vi lever ikke i steinalderen heller da!

Lenke til kommentar
En ting jeg syns er litt teit..

La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X.

Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame ;)

 

Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama.

 

Der er jeg enig. Samme som om jeg hadde grisebanka ei kjerring som hadde hatt sex med typen min. Er jo typen min som hadde fortjent grisebank!

 

Bestekompiser som stjeler dama er heller ikke en særlig heldig situasjon

Lenke til kommentar
En ting jeg syns er litt teit..

La oss si at jeg er utro med X. Samboeren min Y er dritsur, og vil banke gørra av X.

Hva har X med dette å gjøre egentlig??? Han er en random fyr som har lyst på ei dame ;)

 

Men jeg skjønner at folk blir sure når bestekompisen stjeler dama.

 

Etter min mening kommer det helt annpå om X vet at vedkommende er i ett forhold eller ikke.

Hadde han ikke vist det er det jo rettferdig å holde ham utenfor, men hadde han vist det blir det for dumt å si at han ikke har noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Og det å stjele dama til noen er normal og akseptabel oppførsel. Ta igjen med samme mynt sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...