Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis ble sammen med eksen - banket ham opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke det og er ikke vansklig å unngå bråk heller.

Bare man har litt fornuft og tunga rett i munnen når det kommer 3-4 som absolutt vil ha bråk så bruker det å gå bra.

Men poenget er til syvende og sist så har alle en grense Skarstard.

 

Og bare for å ha sagt det..så legimeterer ikke det å slå selv om man når den grensa.

Man har jo alltids ATV hvis man ikke klarer å la være.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Skjønner virkelig ikke hvorfor folk har så vanskelig få å se at denne kompisen faktisk fortjente juling. Hvis han hadde vært en god venn, så hadde han da for faen snakka med fyren før han prøvde seg på dama, eller i hvert fall hinta litt frempå om ting.

 

Jeg veit det ikke nødvendigvis er så lett å snakke om sånn, men kompisen og dama burde hatt vett nok til ikke å kline forran han. Det handler om å respektere hans følelser også. Det er greit at de er glad i hverandre og har lyst til å vise det, men det er faktisk jævlig lite respektfullt situasjonen tatt i betraktning.

 

Når kompisen stjeler dama er det ett klart brudd på regel numero uno. Man går ikke etter damen til kompisene.

 

Følgende bør etter min mening straffes. Litt bank er en god løsning.

Dette er igrunn ikke noe å diskutere. Bryter man reglene får man rett og slett bare tåle straffen.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Når kompisen stjeler dama er det ett klart brudd på regel numero uno. Man går ikke etter damen til kompisene.

 

Følgende bør etter min mening straffes. Litt bank er en god løsning.

Dette er igrunn ikke noe å diskutere. Bryter man reglene får man rett og slett bare tåle straffen.

Er du sikker på at det ikke var dama som stjal kompisen?

Lenke til kommentar

Hadde ydmyket han foran alle han kjente for så å gi han en omgang with the hand cannons.

 

Lett å si at det er dumt, vold løser ingenting, de var jo forelsket... blabla..bla.. Det er kanskje en primitiv løsning men gud så godt det må være. Når to av dine nærmeste stikker deg i ryggen må det være lov å stikke tilbake!

Lenke til kommentar
Når kompisen stjeler dama er det ett klart brudd på regel numero uno. Man går ikke etter damen til kompisene.

 

Følgende bør etter min mening straffes. Litt bank er en god løsning.

Dette er igrunn ikke noe å diskutere. Bryter man reglene får man rett og slett bare tåle straffen.

Er du sikker på at det ikke var dama som stjal kompisen?

 

Det er uansett kompisen som brøt reglemanget. Og dermad hans om skal straffes. Det blir for dumt med unskyldninger i denne saken. Man tar ikke livet av en fyr og beklager seg med at man ikke viste at sånt ikke var lov osv. Noen damer faller man ganske enkelt ikke for.

 

Dette er veldig enkelt. Og burde vert umulig å ikke forstå.

Lenke til kommentar
Det er uansett kompisen som brøt reglemanget. Og dermad hans om skal straffes. Det blir for dumt med unskyldninger i denne saken. Man tar ikke livet av en fyr og beklager seg med at man ikke viste at sånt ikke var lov osv. Noen damer faller man ganske enkelt ikke for.

 

Dette er veldig enkelt. Og burde vert umulig å ikke forstå.

Haha. Dette er det dummeste visvaset jeg har hørt på lang, lang tid.

Lenke til kommentar

Dette med ustabil psyko eks. IKKE bli en av de!!

Telefonterror og gudene vet. Slutt med trusler og dritt, før det er for sent.

Jeg hadde en som trua meg på livet jeg. Ikke direkte, men han kom med psyke utsagn som gjorde at typen min OG mamma ringte purken!

Men de gjorde som vanlig ikke en dritt ;) Tror telefonen ble avlyttet da.

 

Så klart gjør det vondt at dama forlater deg for noen andre, men tell hvertfall til tyve før dere gjøre noe.

Har et sinne uten like jeg og, så jeg skjønner dere som vil knuse et tryne :p

Er det virkelig verdt det? Det kan i det værste fall ødelegge mange jobbmuligheter noen år framover.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i en "bli dumpa for kompisen/random" situasjon. Håper jeg ikke finner det ut heller ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror at en god kompis ville forstått det hvis eksen og kameraten hadde følelser for hverandre. Kommer veldig an på omstendighetene, men nå tenker jeg hvis tilfellet er slik at ingen har bedratt eller gått bak ryggen på noen. Det jeg sier at normer og såkalte "reglement" ikke nødvendigvis må være helt konsekvente, man kan ta av seg skylappene og være diplomatisk. Klart det er kjipt av kompisen å gå etter eksen din (men husk: det kan ha vært hun som tok initiativet), men kan man alltid legge lokk på følelsene? Merkelig også at enkelte her rettferdiggjør vold med at "man ser rødt" og denslags, ikke tar det med i betraktningen.

 

For min egen del, hvis jeg ble dumpet, ville jeg ikke nedverdiget meg ytterligere ved å banke opp den nye typen til dama. En viss selvrespekt har jeg.

Endret av athorb
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Virker som om enkelte her ser på andre mennesker som deres egen eiendom. Ikke rart at eksene til enkelte forelsker seg i andre hvis man blir behandlet på dette viset.

 

Dessuten - hvis en ekskjæreste du er glad i blir sammen med en som er en god venn av deg - burde du da ikke være glad? Når den værste sjalusien har lagt seg og du kan begynne å tenke "normalt" igjen vil du nok kanskje innse at han/hun gjorde et godt valg. Du har jo valgt at den samme personen skal være din venn.

 

Prøv å være "voksne" og sett slik "Code of Honor"-tull til side. Det er da lov å tenke selv, istedet for å plukke opp klisjeer fra dårlige actionfilmer...

Endret av Caze
Lenke til kommentar
Når kompisen stjeler dama er det ett klart brudd på regel numero uno. Man går ikke etter damen til kompisene.

 

Følgende bør etter min mening straffes. Litt bank er en god løsning.

Dette er igrunn ikke noe å diskutere. Bryter man reglene får man rett og slett bare tåle straffen.

Er du sikker på at det ikke var dama som stjal kompisen?

 

Det er uansett kompisen som brøt reglemanget. Og dermad hans om skal straffes. Det blir for dumt med unskyldninger i denne saken. Man tar ikke livet av en fyr og beklager seg med at man ikke viste at sånt ikke var lov osv. Noen damer faller man ganske enkelt ikke for.

 

Dette er veldig enkelt. Og burde vert umulig å ikke forstå.

Fortell meg hvordan jeg kan stjele noe fra deg, når du ikke eier det i utgangspunktet?

 

Og; "det er kompisen som bryter reglementet"? Jaha, så det finnes reglement blant kompiser, men ikke blandt kjærester? Hun bryter ikke noe? Hun er en viljeløs uskyldig filledukke, som han bare kan _ta_, uten at hun kan gjøre noe fra eller til?

Get a grip.

Lenke til kommentar
Men du verden så godt det gjør å slå når man har "grunn" til det.

 

Samme som om jeg hadde grisebanka ei kjerring som hadde hatt sex med typen min. Er jo typen min som hadde fortjent grisebank!

 

Kan dere slutte? :ermm:

Dere er kvinnfolk, dere skal ikke slå eller grisebanke noen som helst, ei heller snakke om det..

Med mindre det står om liv og/eller helse såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...