Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis ble sammen med eksen - banket ham opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lest igjennom halve tråden nå og vil først påpeke at jeg støtter det trådstarter har gjort.

For å ta meg selv, jeg er veldig lite aggressiv av meg, har faktisk aldri havnet i slosskamp før (er 23 år) selv om det har vært nærme endel ganger har jeg alltid snakket meg ut av det eller kommet til enighet på en eller annen måte.

 

Så til topic, hvis en kompis hadde stikki av med dama så er det så forbanna respektløst av kompisen at han fortjener en real omgang.

Om dama stikker av med noen andre er det livets gang, og den typen ho da stikker av med fortjener igrunn ikke bank iogmed at det er damas valg og som noen sier her så er den gutten uskyldig i den forstand.

 

Det blir noe helt annet hvis en god kompis stikker av med dama. Da er man på bunnivå mener nå jeg. Null respekt.

Lenke til kommentar
Herregud drifter. De fleste er veldig klare over at mange av menneskets handlinger og drifter er basert på innstinkt, men det går allikevel ann å heve seg over dem av og til. Hvis alle skulle begynne å sloss hver gang de ble sinte så hadde samfunnet gått til helvete.

 

Vi har våre innstinkter og irrasjonelle handlinger men vi har også utviklet noe annet fint siden huleboerstadiet.... Logikk og fornuft. Mengden og bruken av den fra person til person varierer såklart men den er der.

 

Jeg har vel aldri sagt at det ikke er mulig å undertrykke instinkter? Skrev bare at han som jula opp svensken ikke nødvendigvis er et dårlig menneske, selv om flere i tråden her prøvde å fremstille han slik.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært i situasjonen til trådstarter, så jeg har ikke noe grunnlag for å dømme ham utifra hva jeg gjorde i en liknende situasjon. Jeg kan også derfor kun forestille meg raseriet og frustrasjonen hans når han måtte oppleve noe slikt. Jeg mener allikevel at det å utøve vold mot noen kun skal brukes hvis man ikke har en mulighet til å komme seg ut av situasjonen på annen måte dvs i en selvforsvars situasjon.

 

Kjedelig historie :p

 

 

Jeg har selv vært i slosskamp 2 ganger, men ingen av gangene har jeg slått tilbake. Den første gangen var jeg 17 og jeg gikk i mellom ei jente på min alder og en full ekkel 21 åring som prøvde å ta seg inn på festen (privat bursdag, han var ikke invitert). Han slo meg 5-6 gnager i annsiktet, men ble lagt i bakken og overtalt til å dra uskadet. Den andre gangen ble jeg utsatt for blind vold på en nattklubb i Oslo. Jeg skulle kun en tur på do, men da jeg ville ut igjen hadde en gjeng på 5skt blokkert døra ut. Jeg klarte å presse meg gjennom dem, men de fikk inn et par slag. Etterpå fortalte jeg de jeg var ute med om det. En av de var godt kjent med vaktene og gjengen ble deretter hivd ut. De jeg var der sammen med kunne grisedengt den gjengen, men jeg ville ikke det. De som gikk på meg ble hivd ut og nektet innngang for fremtiden (vakta hadde fått klager på dem før)

 

 

Det er ikke meningen å fremstille meg selv som noe moralsk prakteksemplar. Bevars det er jeg desidert ikke, men poenget mitt er vel det at jeg er veldig imot bruk av vold, og ser på det som noe unødvendig i de aller fleste situasjoener.

 

 

Edit: Jeg innser selvfølgelig at det trådstarter opplevde er en annen form for smerte enn å få en blåveis på byen... Jeg tror heller ikke at trådstarter er en dårlig person, men at han lot seg rive med noe som kan skje alle :)

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Lest igjennom halve tråden nå og vil først påpeke at jeg støtter det trådstarter har gjort.

For å ta meg selv, jeg er veldig lite aggressiv av meg, har faktisk aldri havnet i slosskamp før (er 23 år) selv om det har vært nærme endel ganger har jeg alltid snakket meg ut av det eller kommet til enighet på en eller annen måte.

 

Så til topic, hvis en kompis hadde stikki av med dama så er det så forbanna respektløst av kompisen at han fortjener en real omgang.

Om dama stikker av med noen andre er det livets gang, og den typen ho da stikker av med fortjener igrunn ikke bank iogmed at det er damas valg og som noen sier her så er den gutten uskyldig i den forstand.

 

Det blir noe helt annet hvis en god kompis stikker av med dama. Da er man på bunnivå mener nå jeg. Null respekt.

 

Vi har 100% lik tankegang. Om du bytter alderen fra 23 til 20, så kunne JEG skrevet det der. ^^

Lenke til kommentar

Du har jo verken respekt for kompisen din, deg selv, eller eksen din.

 

Dama di slo opp meg deg. Dumt.

Dama di likte kompisen din. Dumt.

Kompisen din likte dama di. Dumt.

Kopisen din og Dama di ble sammen etter hu slo opp med deg. Dumt.

 

Alt i alt ser det ut som du har hatt uflaks, men dama di gjorde et valg.

Det valget skal du respektere like mye som de skal respektere dinde følelser, MEN du slo han ned :whistle:

Lenke til kommentar
Du har jo verken respekt for kompisen din, deg selv, eller eksen din.

 

Dama di slo opp meg deg. Dumt.

Dama di likte kompisen din. Dumt.

Kompisen din likte dama di. Dumt.

Kopisen din og Dama di ble sammen etter hu slo opp med deg. Dumt.

 

Alt i alt ser det ut som du har hatt uflaks, men dama di gjorde et valg.

Det valget skal du respektere like mye som de skal respektere dinde følelser, MEN du slo han ned :whistle:

er lett å skrive, og er sikker på at han tenker sånn nå, men det er helt annerledes når man er i den situasjonen..

Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Hvorfor, og jeg spør igjen, HVORFOR har du alltid et annet syn på ting enn andre? Alltid!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvofor folk skal banke folk etter de har tapet damen sin vekk? For det første får du jo 2 ting oppklart. Både damen din og kameraten din er ikke de som du trodde. Du våkner opp inni boblen din. Da får du bare kutte ut kontakten med de, ikke begynne og sloss og tape ansikt til de store grader. Når du begynner og slå har du nådd bunnen og da viser du at du ikke har flere gode kort på hånd.

 

Folk som sloss har jeg ingen respekt for. De er som dyr. Er du litt mer oppegående enn et middels rovdyr finnes det andre taktikker som er mye mer effektive. Bruk hjernen litt mer da folkens. Menneskene har ikke kommet så langt i verden fordi de har sloss seg frem. Mer fordi de bruker det som henger på nakken.

 

Kos dere med slossingen på bunn nivå :) "Mind Over Muscle"

Lenke til kommentar

Av og til er det siste kortet forferdelig deilig å få lagt ut.

 

Men om ei jente går hen og er utro med joe random på byen, er det en ting, da fortjener dama bare å bli kasta på dør, fyren har i utgangspunktet ikke noe skyld.

Stikker en god kompis av med dama di uten å ha gjort det på skikkelig måte (slå opp, vente litt, si ifra/spørre om lov, SÅ ta seg til rette) fortjener han en vond kjeve, ikke fordi at han går på jenta, men fordi at han ikke følger de uskrevne regler som gjerne er blant kompiser. De reglene er der for en grunn, så vennskap ikke skal gå til helvete bare pga. noe så flyktig som ei tøs.

Lenke til kommentar
og du er det nye forumtrollet?

Hvis man skal bli stemplet som forumtroll fordi man poster et innlegg det kan lukte litt sarkasme av, ja - da er jeg et forumtroll.

 

Syntes trådstarters reaksjon både er smålig og latterlig. Ja, jeg har empati for trådstarter - å 'miste' en god kompis og kjæresten sin på en slik måte kan aldri være greit, men å reagere med vold for noe sånn er beyond me. Men nå har du jo hvertfall fått kvittet deg med en svikefull kompis, må da være godt for noe.

 

Uansett, ønsker trådstarter lykke til videre. Det er nok av fisk i havet.

 

Fornøyd nå Daily-Drifter?

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...