Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis ble sammen med eksen - banket ham opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Jeg snakket ikke om kjærester der=)

Og jeg mener heller ikke at man skal banke alle som blir sammen med eksen.

Er man glad i dama så respekterer man valget hennes....

Gidder ikke å utdype det mer, jeg snakket om hevn generelt og ikke om damer.

Og jeg hadde heller ikke klart å gjort det du sier der.

Jeg mener hvis bestekompisen din hadde gjort noe sånt og gi han en klaps på trynet er ikke noe big deal...men å knekke bein er å gå for langt.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Det handler ikke om liten respekt for mennesker, psykopati eller noe sånt. Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg gjorde det jeg gjorde pga. aggresjon der og da. Akkurat som om noen hadde trukket meg opp med en snor og latt meg gå vill. Desverre er det noen som mener at de eier et menneske, men som sagt, jeg gjorde det jeg gjorde fordi jeg så rødt. Det kan skje den beste.

Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Det handler ikke om liten respekt for mennesker, psykopati eller noe sånt. Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg gjorde det jeg gjorde pga. aggresjon der og da. Akkurat som om noen hadde trukket meg opp med en snor og latt meg gå vill. Desverre er det noen som mener at de eier et menneske, men som sagt, jeg gjorde det jeg gjorde fordi jeg så rødt. Det kan skje den beste.

Tja... Det har merkelig nok aldri skjedd meg, og heller ikke 99% av oss andre her.

Lenke til kommentar
Så dere mener at kjærestene er deres eiendom for all tid, og at alle som blir sammen med de i ettertid skal bankes dritten ut av?

 

Snakk om en enormt liten respekt for mennesker, et skeivt syn på menneskeheten og antisosiale og psykopatiske tendenser. Jeg håper dere blir arrestert for det dere gjør. Slik oppførsel hører ingen sted hjemme.

 

Det handler ikke om liten respekt for mennesker, psykopati eller noe sånt. Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg gjorde det jeg gjorde pga. aggresjon der og da. Akkurat som om noen hadde trukket meg opp med en snor og latt meg gå vill. Desverre er det noen som mener at de eier et menneske, men som sagt, jeg gjorde det jeg gjorde fordi jeg så rødt. Det kan skje den beste.

Tja... Det har merkelig nok aldri skjedd meg, og heller ikke 99% av oss andre her.

 

Flott at du vet hva som er normalt og ikke=)

Og det du sier der er piss, tror nok flere her inne har vært i slåsskamp.

For det er det det er snakk om, er ikke snakk om å tviholde på dama si..er snakk om å ta igjen for at man blir rævpult av en veldig god venn.

Og hvis det holder for deg å si "det der var dårlig gjort"..så sier jeg flott for deg.

Men jeg har følelsen av at samme hva män hadde sagt til deg når det gjelder dette så kommer du til å tviholde på at alle som slår er psykopater...noe som jeg mener er totalt vås.

Man må høre HELE historien før man dømmer noen, for til og med verdens snilleste menneske kan slå. Og skal man dømme noen nord og ned pga. en feil?

Og lær deg hva psykopat er før du slenger det rundt deg...jeg vet åssen det er å leve med psykopater.

 

JimShorts : Der sa du det...det skjedde en gang og du har ikke gjort det etter. Man må tenke over settingen det skjer i, hvorfor det skjer osv. Syns det blir tullete å dømme andre utifra en ting de skriver og ihvertfall rope psykopat og alt det pisset der.

Livet er sånn..man driter seg ut og man lærer.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Jeg sa vel antisosial med psykopatiske tendenser, jeg anklaget ikke noen for å være psykopater. Lær deg å lese før du kommenterer det jeg skriver.

 

Så du mener hvem som helst kan bestemme seg for at "nei, jeg vil drite i alle følelsene mine jeg"? Så folk bør ikke bli sammen med de de blir forelsket i når det er gjensidig?

 

Alle bør egentlig ta hensyn til deg, og se bort ifra følelsene sine, og være forberedt på at du kan slå de ned hvis de gjør noe du ikke liker? Ja, det vil jeg kalle antisosialt.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å nevne navn, men det var ikke deg jeg siktet til, nei ;)

 

Og nei, jeg hadde aldri klappet ned den nye kjærtesten til en eks. Det blir litt for patetisk etter min mening. Men for all del; Jeg skal ikke nekte dere å ha en annen moral enn meg og flesteparten av samfunnet (hvis man ser på lover etc.)

 

Loven ser også lengre enn tunnelsynet ditt. En handling som dette vil kalles affeksjonspreget, ergo ikke planlagt e.l.

Affekt vil bare til en viss grad være formildende, men man vil like fullt straffes for det. Spørsmålene som vil bli stilt av en rettlig instans vil være "var det nødvendig?" - "kunne det blitt løst på en annen måte?", osv...

 

(Dessuten heter det affekt, og ikke affeksjon. Affeksjon er "godhet, kjærlighet", ref. ordboka)

 

 

Jeg finner meg ikke i å bli tråkket på, men det er da grenser for hvor neandertalsk man skal oppføre seg også... Det er mulig å bruke hodet når man blir sint også. Som igjen kan føre til en ennå "bedre hevn" enn det å banke noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...