Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

Å late som du ikke har fått det med deg ville være tåpelig Roberteh.

Jeg mener det når jeg sier at jeg ikke hadde fått dette med meg, hadde dog fått med meg at et innlegg fra brukeren hadde blitt fjernet. Leste ikke dette. Må man nødvendigvis være enig hvis man ikke tar avstand fra slike påstander? Jeg mener ikke det! Er mulig og nyansere dette litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, takk for at du viser hva du virkelig mener. Tror valget av Obama får fram dine virkelige meninger her. Samtidig som du rakker ned på muslimer for å ikke ta avstand konstant fra hva enkelte radikale sier og gjør og her vil du ikke engang ta avstand fra å sammenligne afrikanere med aper og kalle de undermennesker. Ikke ta avstand fra ønske om å bruke vold på meningsmotstandere og det å forherlige nazistene og kalle jødene parasitter. Takk for at du viser hva du virkelig mener.

Lenke til kommentar
Å late som du ikke har fått det med deg ville være tåpelig Roberteh.

Jeg mener det når jeg sier at jeg ikke hadde fått dette med meg, hadde dog fått med meg at et innlegg fra brukeren hadde blitt fjernet. Leste ikke dette. Må man nødvendigvis være enig hvis man ikke tar avstand fra slike påstander? Jeg mener ikke det! Er mulig og nyansere dette litt.

Hvorfor skal man nyansere mellom nasser og innvandringsfiendtlige, men ikke mellom moderate og ekstremistiske muslimer?

 

Åja, nå - - skal man nyansere. For når man ikke snakker om muslimer, da er det helt greit og riktig å være nyansert!

 

 

.. some people ...

Lenke til kommentar

Nei, men du sier deg ikke uenig. Du sier rett og slett at du er ikke uenig i det som blir påstått her og sier at man må "nyansere". Akkurat det motsatte av det du mener om muslimer. Samtidig krever du at muslimer skal ta avstand fra radikalisme, men du vil ikke ta avstand fra dette. Du viser hva du virkelig mener da.

 

Du sier du ikke har sagt deg enig, men som du sier til alle muslimer der ute: de som tier samtykker.

Lenke til kommentar

Det går an og være enig i enkeltepisoder på par av punktene til Sirion (som Rampage gjengir), uten og forherlige nazismen av den grunn. I denne saken, fremstår afrikanere som aper, men det er en enkeltepisode, derfor blir det vanskelig og ta avstand fra akkurat dette punktet pga. enkeltepisoder som denne. Når det gjelder "At jøder er parasitter og at nazistene kjempet en nobel kamp mot sionister? At det ariske blodet bør holdes rent og at de av motstridende ideologier burde være skutt?", er det lettere og ta avstand. Derfor mener jeg dette bør nyanseres.

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar

Du tar ikke avstand fra det, han snakker ikke om enkeltepisoder. Han snakker kollektivt. Hvorfor vil du ikke ta avstand fra dette?

 

Jeg bare synes det er morsomt hvordan dette skal nyanseres.

 

"Jøder burde dø, de er parasitter." "Neimenn, altså, jeg er ikke uenig, men det burde nyanseres".

 

 

Du skriver det er lettere å ta avstand, men du tar ikke avstand fra dette. Som sagt, hvorfor prøver du å skjule dine virkelige meninger? Hvorfor ikke bare si det rett ut? Du liker ikke obama fordi han er svart, du mener at andre raser er underdanige. Da kan du likegjerne gjøre som Sirion og si det rett ut.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Meninger som du tilegner meg Rampage vil aldri bli mine, vet du ønsker at jeg skal være en skikkelig Hitler fan, men det vil aldri skje, leste du det siste innlegget mitt, ser du at jeg tar avstand fra dette.

 

Virkelig?

 

Men du anser det jo som ryddig å tillegge meninger til hele folkegrupper? Hvorfor skal det være OK?

Lenke til kommentar

Du har ikke tatt avstand fra noenting, faktisk sier du direkte at du ikke er uenig. Jeg tillegger deg ikke meninger her, du gjør det selv ved å nekte å ta avstand fra det som blir sagt her.

 

Du sier at det andre er lettere å ta avstand fra, men at afrikanere kan sammenlignes med aper er noe som ikke er så lett å ta avstand fra?

 

Du sier aldri at du tar avstand fra dette, du sier: "Må man nødvendigvis være enig hvis man ikke tar avstand fra slike påstander?"

 

Ja, det er jo ett svært enkelt spørsmål og nå kan du gjøre det så simpelt som du krever av alle muslimer. Jeg stiller deg spørsmål og du svarer. Tar du avstand fra disse holdningene som Sirion har og det han legger fram?

Lenke til kommentar
Du sier at det andre er lettere å ta avstand fra, men at afrikanere kan sammenlignes med aper er noe som ikke er så lett å ta avstand fra?

Når slike ting skjer, blir det vanskelig og ta avstand fra dette. Men som gruppe mener ingen at de skal "sammenlignes med aper", hva nå en det betyr.

 

Du sier aldri at du tar avstand fra dette, du sier: "Må man nødvendigvis være enig hvis man ikke tar avstand fra slike påstander?"

Ja, dette var et spørsmål til deg?

 

Ja, det er jo ett svært enkelt spørsmål og nå kan du gjøre det så simpelt som du krever av alle muslimer. Jeg stiller deg spørsmål og du svarer. Tar du avstand fra disse holdningene som Sirion har og det han legger fram?

Når det gjelder "At jøder er parasitter og at nazistene kjempet en nobel kamp mot sionister? At det ariske blodet bør holdes rent og at de av motstridende ideologier burde være skutt?", er det lettere og ta avstand. Leser du ikke hva jeg skriver?

Lenke til kommentar

Du sier jo selv at du trekker fram enkelthendelser og sier at det er vanskelig å ta avstand fra påstanden om at andre raser er undermennesker og bør sammenlignes med dyr.

 

At ingen mener de skal sammenlignes med dyr er jo helt galt, det er jo nettopp det Sirion gjør.

 

Spørsmålet til meg ja, og jeg sier at når du får ett direkte spørsmål slik som her og du ikke sier deg uenig. ER DU ENIG, det finnes ikke nyanser i så enkle spørsmål.

 

Du skriver det er lettere å ta avstand, men du sier også at det bør nyanseres. Så tar du avstand eller ikke? Ja eller nei? At det er "lettere å ta avstand" betyr ikke nødvendigvis at du faktisk gjør det.

Lenke til kommentar

Takk, det var ikke verre enn det. Ser ingen grunn til å fjerne det, er en del av debatten og innerst inne er jeg langt ifra overbevist.

 

Men hvordan føler du denne lille avstikkeren kan sees iforhold til at du krever at muslimer må ta avstand fra hendelser de ikke har noe med? Her hadde jo du til og med problemer med å ta avstand fra meninger i samme debatt. Hvordan tror du det blir for muslimer å ta avstand fra hendelser som foregår i andre land, av helt ukjente mennesker, på bakgrunn av at de deler samme religion?

Lenke til kommentar
Men hvordan føler du denne lille avstikkeren kan sees iforhold til at du krever at muslimer må ta avstand fra hendelser de ikke har noe med?

Dette kan ikke sammenlignes. At muslimer tar avstand fra terror og ekstreme fanatiske imamer er en selvfølge da disse innehar samme religion. Dessuten tar ofte ikke muslimer avstand i det hele tatt og de støtter dette helt åpenlyst. Jeg hadde ikke problemer med og ta avstand, men jeg stilte spørsmål rundt punkter i teksten. Muslimene må gjerne debattere dette på lik linje med andre, men ofte gjør de ikke det, der er ofte ikke engang interessert i debatt rundt sine synspunkt.

Lenke til kommentar
Men hvordan føler du denne lille avstikkeren kan sees iforhold til at du krever at muslimer må ta avstand fra hendelser de ikke har noe med?

Dette kan ikke sammenlignes. At muslimer tar avstand fra terror og ekstreme fanatiske imamer er en selvfølge da disse innehar samme religion. Dessuten tar ofte ikke muslimer avstand i det hele tatt og de støtter dette helt åpenlyst. Jeg hadde ikke problemer med og ta avstand, men jeg stilte spørsmål rundt punkter i teksten. Muslimene må gjerne debattere dette på lik linje med andre, men ofte gjør de ikke det, der er ofte ikke engang interessert i debatt rundt sine synspunkt.

 

Ok, husket du å ta avstand fra alt som Nordmenn gjør? Du vet? Hele tida? Dere er tross alt fra samme land. Så da er det jo en enda større selvfølge. Er du ateist forresten? Har du tatt avstand fra hva alle ateister har gjort? Det er jo tross alt noe dere har til felles, DA MÅ DERE JO VÆRE KOLLEKTIVT ENIGE I SAMTLIGE ANDRE TING.

 

Muslimer tar ofte avstand fra det som skjer. I den somaliske tråden her nedenfor er det en link til en nyhet, der mange muslimer kommenterer og sier at det er helt forferdelig at disse kaller seg muslimer, de barbariske militsene som gjør dette. Slike barbariske ting har ingenting med Islam å gjøre. Men ingenting er godt nok for deg, problemet er jo at de er muslimer og mørkhudete. Du setter urealistiske krav, men nekter å etterleve de selv.

Lenke til kommentar

Det er ingen her som ikke har tatt avstand fra rasisme, selv om trådens tema er: "Europas kollektive selvmord - Kan bli flertall av Muslimer i Europa ", dette er mer spennende og debattere. Rasisme debatten har vi hatt firehundreogørten ganger før, men så ser jo noe her rasisme i alt. Synd for debatten, men det er vel noe av taktikken deres.

Endret av roberteh™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...