Gå til innhold

Europas kollektive selvmord, flertall av Muslimer i Europa innen få år?


Anbefalte innlegg

Cybbe har rett. Det finnes sikkert imamer som er værre en Palin, men de behøver ikke å være det. Mitt anliggende hadde ingenting med graden av fanatisme å gjøre, men med om religiøs overbevisning er et godt utgangspunkt for å styre et land. Det er selvsagt "bedre" å la fattige jenter blir enslige mødre ved å nekte dem abort og prevensjonsundervisning enn det er å steine dem for utroskap. Men best er det å slippe å ha sånne mennesker i posisjon i det hele tatt.

 

Og Sarah Palin kan i teorien bli sjef for verdens mektigste nasjon. Da snakker vi ikke om en kniv i låret, men US Marines på tokt i fremmede land, muligens inklusive Iran. Det hun eventuelt mangler i teoretisk fanatisme i forhold til Irans religiøse ledelse, tar hun fort igjen i potensiell makt. Jeg er mere bekymret for hva som skjer i USA og i Russland enn i de fleste andre land i verden, fordi de potensielle konsekvensene er så mye større.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken rase blir dominant? Hva legger du i at en rase blir dominant?

 

Selve rasebegrepet i seg selv er jo diffust. Raser utvikler seg, slik som de har gjort opp igjennom historien. Hvis den "hvite rase" skulle gå under, vil det jo følge at man mest sannsynligvis får ett bedre resultat iforhold til videre evolusjon.

 

Ellers så finnes det så mange forskjellige hvite mennesker her i verden, at det er ikke noe stress i forhold til "trusselen" mot hvite mennesker.

Lenke til kommentar

"Sannhetene" du presenterer jo tross alt rasistiske feberfantasier basert på ett totalt irrasjonellt historisk verdenssyn. Og når man da propaganderer og fabrikkerer historie samtidig som man oppfordrer til hat mot andre mennesker, så må man regne med at de mer oppegående menneskene sørger for at slikt ikke forsøpler debatten.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke hindre deg i å slette innleggene mine, Juliess. Sannheten er nok vanskelig å svelge, spesielt med den agendaen diskusjon.no fører.

 

Jeg lurer egentlig mest på hva de mer moderate rasistene her inne tenker om sånne som deg. Syns de det er bra at noen endelig kommer og sier rett ut det de selv tenker, eller syns de det er synd at deres egen kamp mot brun hud skal forpurres av slike som deg som ingen tar på alvor?

Lenke til kommentar

Det er jo enkelte som krever at muslimer skal ta avstand fra de radikale fanatikerene og seperatistene. Vil vi se det samme her?

 

Vil de som definerer seg som innvandrerfiendtlige og flyr i strupen på noen hvis de ymter frampå at de har holdninger som vitner om de Sirion presenterer. Burde de ikke opprettholde standarden de krever av andre ovenfor disse her. De som tier samtykker er jo malen de tydeligvis lever etter.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke hindre deg i å slette innleggene mine, Juliess. Sannheten er nok vanskelig å svelge, spesielt med den agendaen diskusjon.no fører.

 

Jeg lurer egentlig mest på hva de mer moderate rasistene her inne tenker om sånne som deg. Syns de det er bra at noen endelig kommer og sier rett ut det de selv tenker, eller syns de det er synd at deres egen kamp mot brun hud skal forpurres av slike som deg som ingen tar på alvor?

 

Vil ikkje kalla meg "rasist", moderat innvandringsfiendtleg er meir dekkande. Mange av mine meiningar og ytringar kan nok dermed tolkast som rasistiske, i meir liberale auge.

 

Sirion sine uttalingar får meg til å skjemmast. Eg vegrar meg for å blanda meg i innvandringspolitiske diskusjonar pga. utsegn av den typen han kjem med. Dette, på grunn av at eg vert sett i same bås som desse kunnskapslause meiningsonanistane.

 

aluxez:

Det er stor forskjell på soldat og terrorist. Om du treng å få denne forskjellen forklart, er det bare å spør. Vonar eg, eller andre slepp å utrede dette for deg eller andre.

Lenke til kommentar
Vil ikkje kalla meg "rasist", moderat innvandringsfiendtleg er meir dekkande. Mange av mine meiningar og ytringar kan nok dermed tolkast som rasistiske, i meir liberale auge.

Ja, man blir lett det. Men dette er en feil analyse. De "liberale" storkoser seg hver gang de kan ta noen for å være rasistiske, har ikke noe med rasisme og gjøre i det hele tatt. Som flere har nevnt her, er det viktig at vi tar vare på våre verdier og vår samfunnsmodell, har ingenting med rasisme og gjøre, men om sunt folkevett.

Lenke til kommentar
Vil ikkje kalla meg "rasist", moderat innvandringsfiendtleg er meir dekkande. Mange av mine meiningar og ytringar kan nok dermed tolkast som rasistiske, i meir liberale auge.

Ja, man blir lett det. Men dette er en feil analyse. De "liberale" storkoser seg hver gang de kan ta noen for å være rasistiske, har ikke noe med rasisme og gjøre i det hele tatt. Som flere har nevnt her, er det viktig at vi tar vare på våre verdier og vår samfunnsmodell, har ingenting med rasisme og gjøre, men om sunt folkevett.

 

Det var mange som mente at Hitlers rasehygiene var sunt folkevett. Eugenics var forholdsvis mainstream på 20-30-tallet..

 

Hadde folkevettet rett den gangen? Om nei, hva er forskjellig denne gangen?

Lenke til kommentar
Vil ikkje kalla meg "rasist", moderat innvandringsfiendtleg er meir dekkande. Mange av mine meiningar og ytringar kan nok dermed tolkast som rasistiske, i meir liberale auge.

Ja, man blir lett det. Men dette er en feil analyse. De "liberale" storkoser seg hver gang de kan ta noen for å være rasistiske, har ikke noe med rasisme og gjøre i det hele tatt. Som flere har nevnt her, er det viktig at vi tar vare på våre verdier og vår samfunnsmodell, har ingenting med rasisme og gjøre, men om sunt folkevett.

 

Og det vil si at du tar avstand fra Sirion sine påstander? Dette er jo ett mantra du kjører mot muslimer konstant.

Lenke til kommentar

Det innlegget kom rett før du postet ditt innlegg, du kommenterte faktisk mitt svar mens innlegget fortsatt var der, og du har selvfølgelig sett alle de andre påstandene han har kommet med her. Å late som du ikke har fått det med deg ville være tåpelig Roberteh.

 

Tar du avstand fra påstander om at afrikanere er likestilte med aper? At de er mindreverdige? At jøder er parasitter og at nazistene kjempet en nobel kamp mot sionister? At det ariske blodet bør holdes rent og at de av motstridende ideologier burde være skutt?

 

Personlig så kunne tingene til Sirion bare stått, fordi samtlige her med få unntak innser hvor latterlig det er, og det er bedre å la han latterligjøre seg selv med slike påstander enn at man stuer de bort.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Religionen islam har eksistert i Europa i over tusen år, og kan regnes som en del av "europeisk kultur", om det eksisterer noe slikt. Tartarene i Litauen og Hviterussland, albanere og bosnere på Balkan og etterkommere av maurere i Spania er alle eksempler på dette. Dette har imidlertid vært i en mye mer moderat form enn den som idag er dominant i Midt-Østen.

 

Det er helt klart at muslimsk innvandring kan ønskes velkommen hvis muslimene integrerer seg ordentlig i de landene de kommer til. Det er mange eksempler på velintegrerte muslimer i Norge. Imidlertid er det også en stor del av dem som ikke blir integrert. Noen av disse har falt utenfor samfunnet, som et resultat av en feilslått integreringspolitikk på 80- og 90-tallet, men det er også mange som ikke vil integreres. Noen grupper, blant annet somaliere, er mer representert her enn andre, men man kan ikke svartmale en hel folkegruppe som "integreringsfientlige". Det som imidlertid er poenget, er at det skapes paralellsamfunn, der det ikke er landets lover, men muslimske normer og regler som gjelder. Eksempler på dette er en rekke forstader i Paris, og deler av britiske byer som London og Birmingham. I England er det etablert Shariadomstoler for mindre tvister,og det er også etablert en egen Islamic Bank der, noe som også diskuteres i Sverige.

 

Muslimer er minoriteter i alle vest-europeiske land, men innvandrere med muslimsk bakgrunn er den raskest voksende gruppen i en rekke europeiske land. Hvis paralellsamfunn får vokse sakte men sikkert i takt med en økende muslimsk innvandring, mens europeiske politikere ofte bare står på sidelinjen eller er maktesløse til å hindre utviklingen, hva vil skje OM den muslimske befolkningen blir så stor at dens størrelse kan utfordre den opprinnelige befolkningen? Norge har klart integrering mye bedre enn mange andre land på kontinentet, men vi er også mer sårbare fordi vi har en liten befolkning, og fordi vi er et veldig ettertraktet land for asylsøkere. Som jeg har sagt tidligere, er det mange integrerte muslimer i Norge og Europa. Disse har en felles oppgave sammen med etniske europeere om å motvirke radikal islam og dannelsen av paralellsamfunn. Det er soleklart at muslimsk innvandring på sikt vil være utålelig hvis et ekstremt negativt kvinnesyn, ønske om Sharia-lovgivning, tvangsekteskap og "dem og oss"-tenking ( som ikke bare er noe europeere kan stå for) får vokse seg mektige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...