Gå til innhold

Call of Duty 6-utvikler avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg begynner å bli mer og mer negativ til Activision, synes de er litt vel ivrige når det kommer å utnytte deres franchises, jeg tør ikke tenke på hvor Call of Duty- og Guitar Hero-seriene er om et par år.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke andre enn Iw burde få lov å røre Cod serien. 3 var jo helt rompe.

Men jeg synes det begynner å bli litt oppbrukt nå. Skal de virkelig få noe suksess med enda et sånt spill så må de finne på noe spesielt.

Enda ett sånt spill? Det er jo kun nr 2 som IW har laget.

For meg er COD to serier. Den ene serien lager IW med nr 4 og nå nr6.

Den "andre" serien er nr 1, 2, 3, 5.

 

Eneste som forbinder dem er jo navnet, da det er utrolig forskjellige.

Nr 5 blir jo nå mer likt nr4, noe det ikke ville vært omd e ikke hadde delt navn.

Lenke til kommentar

Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge?

 

Synes rett og slett at Infinity Ward har klart fint å friske opp sin COD serie. Først to spill satt til WW2, så ett satt til nåtid, så ett til fremtid. Det ene mer detaljert enn det forrige.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge?

 

Synes rett og slett at Infinity Ward har klart fint å friske opp sin COD serie. Først to spill satt til WW2, så ett satt til nåtid, så ett til fremtid. Det ene mer detaljert enn det forrige.

Treyarch laget konsollutgavene av Call of Duty. F.eks. CoD2: Big Red One. Det er da grunnen til at CoD3 bare kom på konsoll. Og historien etter det er som kjent basert på penger. CoD er en av Activisions mest lukrative serier.

Lenke til kommentar

er jo ingen som har sagt at alle som har spilt dei tidligere spillene må spille femmen.

 

og bare fordi 3ern ikkje levde opp te dei nesten umulige kravene til gamere betyr vel ikkje det at 5eren blir brent på bålet?

 

og eg vett ikkje om 4eren hadde blitt sånn den blei vist ikkje 3eren hadde krasja. (akkurat dette er eg usikker på)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...