Gå til innhold

Call of Duty 6-utvikler avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir litt trist i trusa når jeg ser at COD 6 skal komme ut.

og dette før spille kommer ut og.

hehehe sci fi, et enda mær lineært spill enn Crysis ser jeg for meg.

la nå denne serien dø ut med verdigheten i behold hvertfall,

viss en ser bortifra COD 5, som virket enda mer møkk enn cod 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge?
Trolig for at Infinity Ward skulle få tid til å lage CoD4 og nå få tid til å lage COD6. Det er jo selvsagt skamløs melking fra Activision sin side, men money talks dessverre.
Lenke til kommentar

La meg gjette, folk er redd for at dette blir Call of Duty 2142? For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hva folk synes er så dårlig med det spillet, greit, det er sci-fi, det appelerer ikke til alle, men at spillet er ødelagt? At det ødelegger Battlefield-serien? Og hva er alt snakket om reklame? Har aldri lagt merke til det. Og Sci-fi betyr ikke nødvendigvis aliens og moderskip. Futuristisk virkelighet ftw.

Endret av Jesusball
Lenke til kommentar
Blir veldig Need for Speed, det her.. Slipp ut et nytt spill hvert år, men sørg for at det bare er annethvert år det kommer en nevneverdig nyvinning..

 

Da ble det ihvertfall å høre på anmeldelser skal jeg fortsette å kjøpe Call of Duty spill. :)

 

Det er jo greit å vite at man kun trenger å kjøpe annethvert år da.. Da blir det litt sånn som jeg kjøper fotballspill.. :p Trenger ikke alle i serien, bare jeg får litt nytt en gang iblandt

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...