Gå til innhold

– Littlebigplanet «umulig» på 360 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mesteparten av de 40GB er trenings/opplæringsvideoer. Uten disse hadde spillet glatt gått på en dvd plate. Så hadde 360 hatt HDD som standard hadde det ikke vært noe i veien for at spillet kunne vært multiplattform og sett klin likt ut.

 

Anyway, selv syns jeg det er greit med ekslusiver til begge plattformer, selvsagt fordi jeg har både 360 og PS3. Ekslusive titler blir som regler mye bedre når utviklerne kan konsentrere seg om èn plattform.

Lenke til kommentar

Me Zongo. Me have bigger E-Penis den Dongo.

No, Dongo has bigger E-Penis then Zongo.

 

Plassmangel, et ledd i den store E-penis krigen. Noen påstår at PS3 er overlegen basert på dets evne til å presse masse inn på en plate noe X360 mangler mens andre påstår at X360 ikke trenger dette for spillene er ikke så stor enda.

 

Personelig mening, drit nå i det. Kos dere med spillene og la utviklerne klø seg i hodet med tanke på hvor mye plass spillet tar.

Lenke til kommentar
Mesteparten av de 40GB er trenings/opplæringsvideoer. Uten disse hadde spillet glatt gått på en dvd plate. Så hadde 360 hatt HDD som standard hadde det ikke vært noe i veien for at spillet kunne vært multiplattform og sett klin likt ut.

 

Anyway, selv syns jeg det er greit med ekslusiver til begge plattformer, selvsagt fordi jeg har både 360 og PS3. Ekslusive titler blir som regler mye bedre når utviklerne kan konsentrere seg om èn plattform.

Jøss? Har du laget spillet eller? Det var da et ganske skarpt utsagn uten link eller quotes. Hvor har du det da?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Jøss? Har du laget spillet eller? Det var da et ganske skarpt utsagn uten link eller quotes. Hvor har du det da?

Det står i orginal artikkelen.

 

Jeg tipper de har laget tutorialene i 1080p HD format istede for bare in-engine. Da tar det fort opp mye plass. Om de virkelig ville det kunne de sikkert redusert størrelsen på spillet ganske mye. Om GTA4 får plass på en dvd, får LBP plass.

 

Men utviklere liker å bruke de resursene de får til rådighet. Om de fikk 100gig tilgjengelig, hadde de sikkert fylt opp det også.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Hvordan ville du løst brukergenerert innhold på en konsoll uten lagringsmulighet? Veit mange har HD på XBOX'en, men det er ikke alle og da må nesten det være utgangspunktet.

 

Hvem faen er det som ikke har harddisk? Jeg kan med handa på hjertet si at jeg aldri har vært borti en eneste person som ikke har harddisk på konsollen sin. Men det kan vel hende at det finnes en liten promille der ute som har kjøpt seg de overprisetet minnekortene for å save på. Men de er neppe mange..

 

Jeg ser virkelig ikke det store problemet med å bare opplyse på spillet at det krever X antall GB ledig harddiskplass. Så får de særingene der ute klare seg uten.

Lenke til kommentar
Hvordan kom du frem til det spørsmålet? Jeg har da aldri sagt at jeg har planer om å løse brukergenerert innhold til en konsoll, verken med eller uten lagringsmulighet.

I og med at spillet mer eller mindre baserer seg på brukergeneret innhold mener jeg spørsmålet er så naturlig og relevant som det er mulig å bli.

Det er vel ingen tvil om at XBOX360 har krefter nok til å kjøre grafikken flytte sekkegutten rundt på skjermen, men konsollen har desverre ikke det som skal til for at LBP skal kunne spilles slik det var tenkt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...