Gå til innhold

Kulturo: The Orphanage

Speik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Har gledet meg til å se denne filmen, trenger å se flere grøssere med kvalitet!

Nå gleder jeg meg enda mer. :D

Vet noen når den kommer til leie?

Skrevet

Gleder meg utrolig til jeg får Blu-Ray spilleren min (som har tatt en evighet å få nå) sånn at jeg får sett filmen. :D

Eneste jeg kan gjøre nå er vel å kose med Blu-Ray filmene som kom en evighet i forveien. :whistle:

Skrevet

Den var ikke god, ikke skummel, bare fiasko syns jeg.

Eneste høydepunktet for meg var når den gamle dama ble påkjørt

Skal sies at jeg ikke fulgte godt med på den, og at jeg var relativt uintressert i den.

Skrevet

Skuffet, hadde store forventninger, ser ut som om folk er mer lettskremte enn det jeg skulle tro.

Plottet var så som så, orginalt til skrekk-film å være, men for meg ble det alt for mye thriller tendenser i filmen i stedet for grøsser tendenser.

En ok film, og verdt en titt om du ikke har sett den, men ikke minneverdig.

Skrevet

Jeg likte iallefall filmen godt, men så dømmer jeg ikke filmen ut i fra hvor skremt jeg ble heller da. Har ikke lett for å bli skremt av filmer generelt.

Litt artig at artikkelforfatter nevnte The Shining (Onskapens Hotell), da det er den andre skrekkfilmen jeg faktisk synes er bra.

Skal nok skaffe meg filmen på blu-ray så snart som mulig.

Skrevet
Plottet var så som så, orginalt til skrekk-film å være, men for meg ble det alt for mye thriller tendenser i filmen i stedet for grøsser tendenser.

Så hadde filmen vært kategorisert som en thriller så hadde filmen vært bedre?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...