Gå til innhold

BadCat

Medlemmer
  • Innlegg

    17 009
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

BadCat vant dagen sist 8. november 2013

BadCat hadde mest likt innhold!

3 følgere

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

56 422 profilvisninger

BadCat sine prestasjoner

13,3k

Nettsamfunnsomdømme

1

Hjelpsomme svar

  1. Meningsløst er det ikke. Det er viktig å få bukt med presteregimet og anriking av uran.
  2. Det er vanskelig ikke å se opp til en president som tør å ta de upopulære valgene. Vesten har hatt berøringsangst ovenfor Iran i 50 år. Trumf stakk hull på en verkebyll mens andre er mest opptatt av om pumpeprisen blir berørt. Hvis Trump brydde seg kun om seg selv hadde han ikke tatt avgjørelser som setter ham under press og nøyd seg med diplomati og snorklipping.
  3. Tall fra SSB viser at folks holdninger til innvandrere har blitt dårligere. NRK var ikke sene med å intervjue noen nye landsmenn som knyttet det til rasisme.
  4. Det var du som dro frem FrP, så du burde kanskje spørre deg selv. Jeg er bare en fyr som synes at Trump er ei lenge etterspurt og nødvendig utvikling over fjorden og globalt.
  5. Totalitært diktatur hvor én leder eller staten styrer alt. Samme hvem og hvordan så lenge det er basert på såkalte kristne verdier og nasjonens beste. Som lovlydig borger forventer jeg at staten overvåker befolkninga og tyner de som bryter regler.
  6. FrP er et drittparti. De vil videreføre en feilslått narkotikalovgivning. Hvis du først skal nevne FrP, ta deg bryet med å sjekke hvordan det skrives. FrP er blitt alt for folkelige. Det er ikke ærverdig å selge seg ut i bytte mot oppslutning.
  7. Demokrati er uaktuelt. Da må man i såfall ha en borgerkrig først som fjerner venstresida. La oss se på hva demokratiet har fått til der jeg bor. Unødvendige bompenger, nedleggelse av sykehuset, nedleggelse av psykiatrien, foreslått nedleggelse av rutebåt. Før dette har det allerede vært sammenhengende tap og svekkelser i 30 år.
  8. Typisk leftist. Det trengs langt flere kriger for å sette et eksempel og langt hardere presidenter enn Trump.
  9. Poenget er at enten er prisen som den er eller så er det ikke noe å kjøpe. Det hjelper ikke å ønske seg lavere priser eller mene at prisene burde være lavere.
  10. Hvis ikke data- og computeindustien kunne kjøpe hyllevare, hadde ikke hyllevare eksister for private uansett. Hyllevare er årsaken til at modulære PC-kloner slo seg opp på 80- og 90-tallet. Alternativer er konsoller og Amiga-lignende maskiner. Disse har,med få unntak, ikke hatt ny maskinvare i seg. Ingen Amiga sluppet mellom 1985-1994 hadde maskinvare eller teknologi som var nyere enn 3-10 år gammelt. Hvis ikke hyllevaren er fritt tilgjengelig, vil det ikke være noe. Se for deg botique-priser på minnesett og HDD. Dagens priser er en bagatell. Use/buy it or lose it. Hvis private ikke kjøper komponenter, vil forhandlere fokusere på proffmarkedet
  11. Det er ikke et nullsumspill. Ikke noe å ta på vei over.
  12. Har du i det hele tatt koblet til et NVIDIA-kort som eGPU?
  13. Omfordeling under trusler om vold er ikke hva man bør søke.
  14. I et samfunn er det alltid noe å gjøre og alltid noen som trenger hjelp. Penger gjør at man kan kontrollere menneskers adferd. Et samfunn er troen på at man er sterkere sammen. Problemet er at kapitalismen gjør at det er alle hver for seg og om å gjøre å kare til seg mest mulig ut av FoMO. Det hadde nok funket bedre å bo i landsbyer med noen hundre individer og man sørget for at man alltid hadde den nødvendige kompetansen (elektrikker, snekker, rørlegger, lege, osv) og at alle hadde det de trenger. Det er enklere å holde sammen i stammer og mennesker er stammedyr. Slik det er nå er alle man passerer på gata, fremmede. Få bryr seg om andre enn seg selv og sine nærmeste, få sier hei. Problemet er ikke mangel på penger og arbeid, men samhold, tilhørighet og samarbeid. Det folk tenker på er om de har penger og hva de kan kjøpe. Samme årsaken til at 20k biler kjører forbi her hver dag og svært mange uten passasjer. Alle driver kun med seg og sitt.
  15. Anarki betyr kun at ingen hersker og at du er fri. Slik som monarki betyr at det er én hersker. An= uten/ikke, moinos=alene/enslig, archos=leder/sjef/hersker.
×
×
  • Opprett ny...